tiistai 24. maaliskuuta 2015

Leather Black


Olen hehkuttanut monia Maybellinen ripsareita täällä bloginkin puolella ja nyt ostin taas yhden Maybellinen ripsivärin testiin. Ripsiväriä ostaessani etsin yleensä ripsivärin, minkä harja on paksu ja tuuhea. Olen löytänyt jo monia hyviä ripsareita, jotka täyttävät nämä kriteesit, mutta ne eivät silti ole sotkuisia. Huomasin Maybellinen hyllyllä tämän Go Extreme Leather Black-ripsivärin, mitä mun oli pakko päästä kokeilemaan.

Nyt olen käyttänyt tätä uutta ripsiväriäni vajaan viikon ja en ole kovinkaan innostunut tästä. Ripsiväri on hyvin peruskauraa, jos sitä vertaa aikaisempiin Maybellinen ripsareihin. Ainut ero, minkä tästä ripsarista huomasin oli sen kurvikas varsi. Eli, jos olen huomannut vain näin turhan asian, niin siitä voi jo päätellä oliko tuote hitti. Olisin odottanut tältä ripsarilta jotain enemmän - edes jotain. 

Ripsiväri levittyy hyvin, mutta jää liian helposti sotkuisen näköiseksi. Alaripsiin tätä on aika työlästä levittää ja ripsivärin laiton jälkeen saa alkaa puhdistamaan topsilla alaluomia yli menneestä ripsarista. Vaikka ripsari ei nouse lähellekään suosikkeja, niin aion silti käyttää sen loppuun, koska en raaski heittää vasta ostettua ripsaria roskiin.

Onko teillä jokin lemppari Maybellinen ripsiväreistä?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti