maanantai 9. maaliskuuta 2015

PATYKA


Heti, kun puhuin yhdestä postauksesta/päivä, niin olen jo tänään toista postausta näpyttelemässä :). Saavuin hetki sitten kotiin kampaajalta ja taas hiukseni ovat aivan ihanat - kiitos Kirsin. Tähän jäi pieni väli ennen kuin toimittaja meille saapuu, joten ajattelin tulla kirjoittelemaan postauksen yhdestä arvontavoitostani.



Voitin Anskun pitämästä arvonnasta itselleni kaksi aivan järkyttävän ihanaa Patykan tuotetta: Patyka Absolis White Grape suihkugeelin ja Patyka Crème Absolue Hands & Nails-käsivoiteen. Minä olen innokas kokeilemaan aina uusia suihkugeelejä, joten tämä Patykan suihkugeeli tulee varmasti käytettyä loppuun jokaista tippaa myöden. Suihkugeeli on todella ihanan tuoksuinen, sitrusmainen ja raikas. 

Patykan käsivoidetta olen nyt käyttänyt parina iltana rasvatessani ihoani, koska kynteni ja varsinkin kynsinauhani ovat todella huonossa kunnossa. Tämä tuote tulikin kuin tilauksesta! Käsivoiteesta en keksi kuin positiivista sanottavaa. Se imeytyy ihoon todella nopeasti ja jättää kynsinauhat ja ihon ihanan kosteutetun tuntuiseksi. Täydellinen voide ja varmasti juuri oikea apu minun iholleni :).

Olen jo jokin aika sitten alkanut kiinnostumaan enemmän ja enemmän luonnonkosmetiikasta ja olikin mielenkiintoista päästä kokeilemaan näitä Patykan tuotteita. Patyka on pariisilainen merkki, mikä käyttää tuotteissaan luomuraaka-aineita. Käsivoiteesta löytyy esimerkiksi raunioyrttiä, vehnänalkioöjyä ja valkoista liljaa. Ulkonäöltään Patykan tuotteet ovat klassisen kauniita ja todellakin henkivät oman mielikuvani Pariisia :). Huippu merkki ja varmasti tulen hakkimaan itsekin Patykan tuotteita tulevaisuudessa :)!

4 kommenttia:

  1. Hyvä, että muistutit! Munkin täytyy varailla itselleni Kirsille aikaa! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! :D Oli kyllä taas ihana käydä Kirsillä - hiukset ja mieli kiittää :)

      Poista