lauantai 28. maaliskuuta 2015

Pidä kätesi kunnossa

Olen ammatiltani hieroja ja minulle on ihan arkipäivää käsien kunnossa pitäminen. Kädet ovat minun työkaluni, minkä takia ne pitävät olla mahdollisimman hyvässä kunnossa. 

Instagramissa minulle lähetettiin pari kysymystä liittyen käsien suojaamiseen töissä, mistä sain idean tehdä tämän Pidä kätesi kunnossa-postauksen. Itse olen nyt löytänyt hyvän kolmikon, joilla pidän käsieni ihon kunnossa.



KICKS Skin Treat: Käsien iho kuivuu helposti näin talvisin ja keväisin, minkä takia olisi tärkeää muistaa rasvata kätensä mieluiten päivittäin. Joillakin iho kuivuu niin pahasti, että se alkaa halkeilla. Tällöin kannattaa panostaa hieman enemmän käsivoiteeseen ja käydä apteekista hankkimassa mahdollisimman tehokas käsirasva. Itselläni iho kuivuu varsinkin talvella todella helposti, mutta ei kuitenkaan ala halkeilemaan. Minulle onkin riittänyt vallan mainiosti KICKS:n käsivoide, mikä sopii "normaalikuivalle" iholle. Käsivoiteen tulisi olla kevyt ja nopeasti imeytyvä, näillä ominaisuuksilla se on tehokkain kuivaa ihoa vastaan.


Nailfix Yummy Gummy-kynsinauhaöljy: Olen aikaisemmin ollut todella huono pitämään huolta kynsieni kunnosta. Ensinnäkin minulta löytyy paha tapa, kynsien pureskelu. Toiseksi minulla menee hereesti kynsinauhat rikki, jolloin hieronta tuntuu haastavalta, kun koko ajan koskee sormiin. Nyt olen hieman ryhdistäytynyt ja olen ottanut LivBoxin mukana tulleen kynsinauhaöljyn käyttöön. Kynsinauhaöljy kannattaa hankkia, jos kynsinauhasi ovat kuivat ja helposti repeilevät niin kuin minulla. Öljy kosteuttaa tehokkaasti kynsinauhat ja omat kynsinauhani ovat nyt pysyneet hieman paremmassa kunnossa kuin ennen öljyn käyttöä.


PATYKA Crème Absolue Hands&Nails-käsivoide: Minä olen aivan rakastunut PATYKA:n käsivoiteeseen, minkä voitin vähän aikaa sitten Anskun pitämästä arvonnasta. Käytän KICKS:n käsivoidetta kosteuttamaan käsieni ihoa ja PATYKA:n käsivoidetta käytän oikeastaan vain kynsiin ja kynsinauhoihin. PATYKA:n voide rauhoittaa todella ärtyneet kynsinauhat ja kosteus pysyy kynsinauhoissa pitkään.

Muistakaa käydä osallistumassa arvontaan, mikä päättyy viimeinen päivä tätä kuuta! KLIK!

2 kommenttia:

  1. Olisipa Livboxista tullut tuo öljyhommeli. Patykaa en ole ikinä kokeillut, on varmaan ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen ihan rakastunut näihin Patykan tuotteisiin, mitkä voitin arvonnasta :)

      Poista