sunnuntai 29. maaliskuuta 2015

Viikonlopun rento asu


Paita / Shirt - H&M
Farkut / Jeans - Crocker

Olen hiihdellyt koko viikonlopun ylläolevassa asussa, mikä on kuin tehty laiskoihin viikonloppuihin. Hiihtely on oikeastaan väärä sana, sen voisi korvata löhöillyt sanalla. Emme siis ole tehneet mitään järkevää koko viikonloppuna, mikä on ihan hyvä joskus. Itse tykkään olla aina tekemässä jotain ja se myöhemmin kostautuu kauheana väsymyksenä. Nyt olikin kiva pitkästä aikaa valvoa ja nukkua pitkään ja herätä siihen tunteeseen, ettei tarvitse lähteä mihinkään. Tänään tosin käväisimme Tampereella siskoni luona pelailemassa lautapelejä, mutta sitä ei nyt lasketa suureksi tekemiseksi.

Tilasin tuon raitapaidan muistaakseni muutama kuukausi sitten H&M:ltä ja se on noussut yhdeksi lempparipaidakseni. Se sopii hyvin rentoihin asukokonaisuuksiin, mutta ei ole kuitenkaan liian kotipaita. Olen miettinyt, että jos jokin vaate kuluu puhki kovan käytön seurauksena, niin se on kyllä tämä paita. Tämä H&M:n paita on myös sopivan lämmin näin keväällä.

Paidan kaverina olen koko viikonlopun käyttänyt Crockersin farkkuja, koska näin viikonloppuisin ällö kireät pillifarkut eivät vain sytytä. Tänään, kun kiskoin farkkuja jalkaan, niin muistin taas, että mun pitäisi kotiuttaa vaatekaappiini muutamat uudet farkut. Kaapistani löytyy kyllä vino pino erilaisia farkkuja, mutta tällä hetkellä on vain kolmet farkut, mitkä aina laitan jalkaani vuorotellen. Farkkujen suhteen olen tehnyt monen monta hutiostosta ja housut eivät ole enää miellyttäneet itseäni myöhemmin. Crockersin farkkuihin olen ollut todella tyytyväinen niiden loistavan laadun takia, joten vaatekaappini huutaa toisien Crockersin farkkujen perään. Nyt haluaisin kuulla, että mistä te olette löytäneet hyvin istuvia ja laadukkaita farkkuja? :)



4 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat ja asusi näyttää juuri meikäläisen asulta, tuollaisissa vaatteissa viihdyn minäkin. Ihanaa iltaa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia <3 tuo H&M:n paita on kyllä juuri sellainen missä viihtyy sillon, kun muut vaatteet ahdistaa :)

      Poista
  2. Tuo raitapaita on kiva, varsinkin kun itse tykkään tosi paljon kaikesta raidallisesta :) Ja kaunis olet! Sinun hiukset on ihan unelmat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Raidat on muhunkin kolahtanut! :)
      Voi kiitos <3 mulla itselläni taas menee hermo mun hiuksiin, kun ne on niin ohuet ja aina lättänät :D eilen oli ihan hyvä hiuspäivä sentään, kun nämä kuvat otin :)

      Poista