lauantai 2. toukokuuta 2015

Black&White

Black&White

Toivottavasti olette selvinneet vapun humputteluista ja olette pysyneet terveinä. Minä heräsin tänään hyvin flunssaisena ja kurkku on kipeä. Olen selvinnyt pitkään ilman flunssaa, mutta taisin saada tämän pöpön flunssaiselta asiakkaalta. Pää tuntuu hyvin painavalta ja olo on muutenkin ihan tööt. Aamupalan jälkeen suunnistin lääkekaapille ja kas, meillähän ei ole yhtään Buranaa. Toivottavasti oloni edes hiemas paranisi, että pystyisin viikonlopun olematta ilman särkkäriä.

Äsken tutkailin Polyvoren saloja, kun mietin haaveasuani tummansinisten farkkujen kaveriksi. Tilasin H&M:n alesta itselleni uudet farkut, mitkä saapuvat ensi viikolla minulle ja halusin vähän jo mielessäni leikkiä minkälaista asua uusien farkkujen ympärille voisi koota. 

En tiedä johtuko kollaasissa olevat värit harmaasta ja sateisesta säästä, mutta kollaasiin pääsi tällä kertaa vain mustaa ja valkoista tummansinisten farkkujen rinnalle. Tämän päivän sade ainakin vaikutti siihen, että etsin kengiksi nättejä kumisaappaaita, joita olen kaivannut vaatekaappiini jo pitkään. Ensi syksyksi minun on ainakin pakko jotkut nätit saapikkaat hankkia, ettei tarvitse aina pilata tennareita kuralla. Minua kiinnostaisikin, että löytyykö teiltä tyylikkäitä kumisaappaita ja mistä olette ne hankkineet? :)

Kireiden farkkujen kanssa sopii aina löysät neuleet, mikä tekee asun heti oman näköisekseni. En ollut yhtään yllättynyt, että silmiini osui raidallinen neule, koska minun ihastukseni raitoihin ei ole vieläkään hiipunut. 

Kesä on jo ihan nurkan takana, mutta vielä en osaa kuvitella itselleni pirteitä ja kesäisiä asuja. Jos sää hieman paranisi, niin luulen, että seuraava kollaasi voisi jo hieman sisältää enemmän värejä ja keveyttä :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti