maanantai 11. toukokuuta 2015

Blogisynttäreiden asua


Bleiseri / Blazer - H&M
Mekko / Dress - VILA (Spartoo)
Laukku / Bag - Guess
Kengät / Shoes - Nelly

Lauantain viiletin Helsingissä, koska sain alkukeväästä Anskulta kutsun hänen blogisynttäreilleen - onnea vielä hirmuisesti viiden vuoden blogitaipaleesta! :) Olin jo kauan aikaa sitten miettinyt, että haluaisin laittaa tilaisuuteen mekon, koska minun tulee niin vähän käytettyä mekkoja arjessa. Halusin mekon olevan kuitenkin rento, koska muutenkin jännitin ihan hirveästi blogisynttäreitä, joten vaatteissa piti edes tuntea olonsa kotoisaksi :). VILA:n mekko täytti kaikki haluamani kriteerit, joten lähdin Helsinkiin helmat heiluten.

Helmojen heilunta ei ollut minkäänlainen vitsi vaan, jouduin kulkemaan koko matkan Helsingissä käsi mekon taskussa, ettei tuuli tempaise helmaa liian korkealle. Mä jaksain jokaisella Helsingin visiitilläni ihmetellä, miten hesalaiset kestää tuota ainaista tuulta?

H&M:n uusi ihanuus bleiserikin pääsi matkaan mukaan ja rakkauteni vain syveni tätä vaatekappaletta kohtaan. Ensin kuvittelin bleiserin olevan aivan liian kylmä, mutta Helsingissä paistoi ihanasta aurinko, mikä lämmitti juuri sopivasti. 

Olen ollut todella tyytyväinen Nellyn Tractor Bootseihin ja jopa niin tyytyväinen, että viime viikolla tilasin näistä kengistä mustat versiot. Mua hieman harmitti, ettei mustat yksilöt ehtineet minulle ennen Helsingin reissua, koska ne olisivat sopineet paremmin muutenkin mustan puhuvaan asuun. Kävely Helsingissä kuitenkin opetti minua sen verran, että näihin kenkiin ei sovi ihan pelkät sukkikset, koska sillon jalka pääsee liikkumaan aivan liikaa kengässä ja aiheuttaa mukavan kipeät jalkapohjat... Onneksi ei sentään rakkoja ehtinyt tulemaan.

Kokonaisuudessaan lauantain asu oli niin minua ja niin ihana - pitkään aikaan mikään asukokonaisuus ei ole kolahtanut näin hyvin! :) 


9 kommenttia:

  1. Hih! Sama juttu! Mietin aina että kuinka aina tuulee kun olen helsingissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä se on sellainen asia, minkä vain helsinkiläiset pystyvät ymmärtämään :D

      Poista
  2. Katsoin pirskeissä, että sulla on tosi kiva mekko. Sopi sulle hyvin :)
    Hei, asiasta toiseemn, löytyykö sun blogi Bloglovinista? Seurailen paljon sitä kautta, mutta en onnistunut bongaamaan sun blogia sieltä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :)
      Kyllä se sieltä löytyy ja hyvä, kun otit puheeksi. Eilen vaihdoin blogin nimen ja itse en Bloglovinia oikein käytä, niin olin unohtanut vaihtaa sinne uuden nimen :). Vanhalla nimellä ainakin itse äsken löysin, mutta jostain syystä mulla herjaa Bloglovinin sivu niin pahasti, ettei sivu aukea normaalisti... Vanha nimiähin oli Write me a love song :).

      Poista
    2. https://www.bloglovin.com/blogs/lauras-10619623?null tuossa olisi vielä linkki :).

      Poista
  3. Ihana asu, näytät upealta. Aivan muuten totta, en ikinä Helsingissä miettinyt koko tuulta. Nyt kun en enää ole siellä asunut, niin hui se jaksaakin yllättää. Aika jännä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana Tiia <3
      Siihen varmasti tottuu, kun siellä enemmän on, mutta itse huomasi heti sen mereltä käyvän tuulen :).

      Poista
  4. Ihana asu, klassisen mustavalkoinen, muttei lainkaan tylsä! :)

    Ja Helsingissä tosiaankin tuulee aina. Välillä etenkin hattujen käyttäminen tuntuu tosi turhauttavalta, kun niistä saa koko ajan pidellä kiinni, ettei tuuli vie niitä mukanaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, itsekin tykkäsin kovasti tästä asusta :)

      No joo hattua en olisi voinut kuvitellakaan päähäni semmoisessa tuulessa :D

      Poista