maanantai 4. toukokuuta 2015

Instaweek 18

Huomenta ♥. Flunssa otti minut vähän kouriinsa ja vietän alkuviikon ainakin sairaslomalla, etten tartuta asiakkaita. Tämä flunssa on kyllä mielenkiintoinen, koska minulla ei nenä vuoda tai muuten ole tukossa. Kurkkuni on vain todella kipeä ja eilen aamulla minulla oli todennäköisesti kuumetta. Olo kuitenkin helpotti päivällä, kun olin syönyt Buranaa ja sain kuumaa kahvia turruttamaan kurkkua. Käväisin jopa isän mukana viemässä riistakameroita ja nuolukiviä metsään, mikä oli ehkä näin jälkeenpäin ajateltuna ehkä turhan raskas ponnistus. Onneksi kuitenkin lähdin, koska näimme matkalla hirven ja sain siitä napattua videoo. Jos video jäi kiinnostamaan, niin löydät sen Instagramistani @lillil89 :).

Minun pitää kohta lähteä kampaajalle, mutta sitä ennen puran vielä tämän postauksen muotoon viime viikon Instagram-kuvat. Kivaa maanantaita kaikille!


1. Maanantai-iltana ehdin ikuistaa Diegon yleisimmän nukkumisasennon.
2. Tiistain kahvihetki.
3.-4. Viikolla kävimme pyörähtämässä Tampereella ja ajelimme pitkästä aikaa Ylöjärvellä. Kävimme myös Kaukajärven maisemissa ottamassa kuvia.


1. Keskiviikkona kävin ystäväni luona kylässä ja sielä oli taas hänen ihana kissansa vastassa.
2. Leffahetki.
3. Diegoa ei paljon vappu kiinnostanut.
4. Lauantaina heräsin kipeään oloon, mutta sain jopa päivän aikana otettua edes yhden ihan ok:n selfien.


1. Kimmo tekee meillä parhaimmat kaakaot ja sainkin hänet eilen tekemään minulle illalla kuumaa kaakaoo turruttamaan kurkkua.
2. Eilen aamulla minä kipeilin sohvan nurkassa ja Diego oli pitämässä naaman vieressä seuraa.
3. Iskän kanssa kävimme metsässä ja pääsin näkemään taas upean paikan.
4. Sunnuntaina söin iltapalaksi pakastemansikoita - nam!

2 kommenttia:

  1. Hihii, olet ollut ihan naapurissani! ;) Paranemisia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sielä tuli tänäänkin pyörähdettyä, kun oli Kipalle aika ;)
      Kiitos <3

      Poista