perjantai 8. toukokuuta 2015

MOROCCANOIL


Maanantaina kävin luottokampaajani Kirsin luona uudistamassa taas hiuksiani. Hiukset saivat tosin saman värin kuin viimeisimmillä kerroilla, joten suuresta uudistuksesta ei ollut kyse. Tärkein kuitenkin saatiin tehtyä: järkyttävä tyvikasvu piilotettua. 

Kirsi kehotti minua hankkimaan kunnon aineet hiustenhoitoon, että saataisiin nyt tämä minun hiuspehko siihen kuntoon, että Kirsi uskaltaisi ensi kerralla tehdä, jotain uutta. Hän suositteli minulle Moroccanoil sarjaa ja kehui Moroccanoil tuotteiden olevan todella hyviä sekä hoitavat hyvin kuivia hiuksia.



Hankin Moroccanoilin kosteuttavat shampoon ja hoitoaineen, sekä Moroccanoilin Treatment-hoitoöljyn, mitä Kirsi kehui kovasti. Hieman Googlettelin Moroccanoilia ja huomasin kuinka kovasti tätä merkkiä kehutaan ja arvostetaan maailmalla. 

Olen viimeksi käyttänyt kunnon shampoota ja hoitoainetta, kun minulla oli hiuspidennykset ja sen jälkeen olen vain lotrannut kaupan halpis aineilla. Minun hiukseni kuivahtavat todella helposti ja latvoista tulevat todella hauraat. Ehkä siis parempi, että panostan laadukkaampiin hiustuotteisiin kuin jatkuvasti tuhoisin hiuksiani huonoilla aineilla. Innolla odotan näiden tuotteiden testailua, jos näistä löytyisi se apu minun kuiviin hiuksiini :). 

Minulla on seuraavan kuun puolessa välissä seuraava aika Kirsille, joten ajattelin, että ennen sitä kirjoitan tänne postauksen, jossa jaan teillekin minun testailukokemuksiani. Kannattaa siis olla kuulolla! :) Toivotaan, että hiukseni olisivat kuukauden päästä paremmassa kunnossa! :)

2 kommenttia:

  1. Tuota aina kehutaan kaikkialla, mut en ole vielä uskaltanut kokeilla. Kerrohan mitä tykkäsit sitten joskus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä kerron! :) innolla kyllä odottelen, miten nämä hiuksiini vaikuttavat :)

      Poista