tiistai 19. toukokuuta 2015

Parin viikon takainen asu


Takki / Jacket - Vero Moda
Paita / Shirt - Vero Moda
Kaulakoru / Necklace - Kalevala Koru
Farkut / Jeans - ONLY

Eilen löysin koneen kuvakansiosta yhdet asukuvat, mitkä ovat otettu pari viikkoa sitten, mutta kuvat eivät olleet vielä nähneet päivänvaloa blogin puolella. Ensin olin ajatellut, että en kuvia laita ollenkaan blogiin, koska asukuvat epäonnistuivat aika pahasti. Päätin kuitenkin edes yhdet kuvat laittaa tästäkin asusta, koska tämä kuva oli ainut, minkä juuri ja juuri kelpuutin blogiin. 

Muistan vieläkin hyvin tuon kuvaushetken, koska kaikki mahdollinen vain meni pieleen. Ensinnäkin en osaa olla kuvissa hiukset kiinni ja epävarmuuteni paistoi kuvista. Toiseksi ulkona kävi kauhea tuuli, mikä sekoitti kiinni olevatkin hiukset, joten melkein jokaisessa kuvassa (paitsi tässä yhdessä) hiukset olivat joko naamalla tai leijailivat korkeuksissa. Kolmanneksi olin ollut tuona päivänä koko päivän sisällä ja aurinko tekikin minulle tepposet. Älytön valon määrä sai silmäni vuotamaan ja minulla oli kauhea tekeminen, että sain silmät edes tihrustaen pidettyä auki. Mutta näistä kaikista oppii. Opin sen, että kuvauspaikaksi voisi etsiä sellaisen paikan, mihin tuuli ei ota niin pahasti sekä minun pitäisi vain harjoitella enemmän kameran edessä olemista, kun hiukset ovat kiinni. Uudet aurinkolasitkin olisi jo ehkä korkein aika hankkia.

Mutta mennäänpäs nyt pienen ruikutuksen jälkeen siihen asuun. Löysin korulippaistani Kalevala Korun kaulakorun, minkä olen muistaakseni saanut rippilahjaksi. Muistan vielä lahjan antajan ja ensimmäisen reaktioni, kun korun näin. En osannut 14-vuotiaana arvostaa tämmöisiä koruja, mutta nyt, kun korua katsoo niin se on kaunis ja ajaton. Tykkään myös kaulakorun pitkästä ketjusta, koska minulla on eksynyt hyvin vähän yksinkertaisia ja pitkiä kaulakoruja korulippaisiini.

Päädyin laittamaan päälleni pari viikkoa sitten Vero Modan shoppailuillasta ostamani mustan t-paidan, minkä kaveriksi yhdistin kireät ja revityt farkut. Mielestäni vaaleat ja kireät farkut sopivat hyvin löysän ja tumman yläosan kanssa yhteen. Asu oli niin minua kuin vain voi olla ja siinä viihtyi hyvin :). 

2 kommenttia: