sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Trendin ja Vero Modan shoppailuilta


Huomenta kaikille ja ihanaa Äitienpäivää! Me lähdemme kohta juhlimaan ensin minun äitiä, jonka jälkeen suuntaamme vielä juhlistamaan Kimmon äitiä. Äitienpäivälahjat on hommattu ja kortit kirjoitettu, joten kohta päivän juhlinta voi alkaa - ja kauhea herkuttelu :).

Halusin kuitenkin tulla vielä kertomaan teille minun torstai-illastani, koska se oli hieman erilainen kuin normaalit arki-iltani. Huomasin joku aika sitten Facebookissa ilmoituksen Vero Modan sivuilla, että he järjestävät yhdessä Trendin kanssa shoppailuillan Vero Moda-liikkeissä. Tsekkasin, että Tampereellakin, Hämeenkadun Vero Modassa, vietettäisiin shoppailuiltaa, joten nopeasti ilmoitin itseni mukaan. Kutsu oli avecillinen, joten pyysin siskoani kaverikseni, koska tiedän hänenkin tykkäävän todella paljon Vero Modan vaatteista. 

Shoppailuiltaan oltiin varattu pari tuntia, mutta meillä ei mennyt siskoni kanssa liikkeessä kuin reilu puoli tuntia. Mitään ihmeellistä en löytänyt, koska tarkoituksena oli ostaa itselleni yhdet tai kahdet uudet farkut. Olisin kuitenkin kaivannut myyjän apua oikeiden housujen etsinnöissä, mutta en löytänyt millään vapaata myyjää, koska ihmisiäkin oli niin paljon. Kun olimme ensimmäisen satsin sovittaneet vaatteita, niin huomasimme, että ihmisiä oli tullut paikalle niin paljon, että sovituskoppien luo oli muodostunut niin pitkät jonot, ettei tehnyt enää mieli etsiäkään uusia vaatteita, ettei joutuisi jäätävään jonoon.

Minun ostossaldoni oli hyvin tavallinen musta t-paita ja kaksi hopean väristä korua, joista toisessa on vielä pieniä, turkooseja yksityiskohtia. 

Kassalta sai vielä yllätyspussukan, jos oli hankkinut vähintään kaksi vapaavalintaista tuotetta. Yllätyspussukka osoittautui todella kivaksi ja tuttujakin tuotteita sieltä löytyi.  Eniten olin innoissani Herbinan vartalosuihkeesta, koska olin lukenut siitä Pirkon mietteitä ja lukemisen jälkeen tiesin, että haluan joskus päästä kokeilemaan tätä Herbinan vartalosuihketta. Olen sen verran jo sitä kokeillut ja nuuhkinut, että voin kertoa sen olevan ihana tuoksuineen, että purkkeineen! :)

Mutta sellainen oli minun torstain reissuni ja saaliini. Nyt on aika laittaa läppäri kiinni ja mennä juhlimaan maailman parasta äitiä! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti