tiistai 2. kesäkuuta 2015

INSTAWEEK 22

Huomenta. Mä olen taas hieman lukossa blogin suhteen. En meinaa millään keksiä mitään postausaiheita, koska kuvailut ovat töiden takia jääneet vähemmälle. En tykkää itse lukea blogeja, joissa bloggaajaa ei näy melkein missään postauksissa ja tämän takia en halua pitkiä pätkiä naamattomia postauksia omaankaan blogiini. Mulla olisi yksi meikkipostaus ainakin tiedossa, mutta nyt on ongelma, että koska sen toteutan. Työpäivinä en voi kunnon meikkejä naamaani laittaa ja viikonloput sujahtavat ohi niin nopeasti, että sunnuntai-iltana muistan, että olisi sen meikkipostauksen voinut toteuttaa. Mutta eiköhän tämä lukko jossain vaiheessa katoa, mutta älkää närkästykö, jos nyt ei tule tiuhaan tahtiin postauksia, jossa meikäläinenkin näkyy :). 

Nyt on aika lopettaa surkuttelu ja purkaa puhelimesta viime viikon Insta-kuvat :). Kivaa tiistaita kaikille! 

Pssst... Instasta löydät minut nimimerkillä @lillil89


1. Huulipunapäivä.
2. Mulla on ollut yhdet ja samat mustat Conssit käytössä kohta viisi vuotta ja totesin taas viime viikolla, että olisi varmaan aika hankkia uudet näiden likaisten ja kulahtaneiden tilalle.
3. Ostettiin kesän ensimmäiset jätskit.
4. Mä olen ihan fiiliksissä, kun ulkona on kasvit heränneet henkiin ja taas Insta täyttyy kukkakuvista.


1. Diegon kanssa köllöttelyä.
2. Sisko kävi poikaystävänsä kanssa meillä viime viikolla pelailemassa parit matsit Catania.
3. Ilta ja mökkiranta.
4. No ne kukat.


1. Ekat mansikat tänä kesänä - tosin ulkomaalaisia vielä.
2. Rakastan kesäisin katsella porukoiden pihalta avautumaa maisemaa.
3. Lauantain selfie.
4. Sunnuntaina nautiskelin taas mansikoita ja tajusin kuinka ikävä mulla olikaan näitä herkkuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti