maanantai 22. kesäkuuta 2015

INSTAWEEK 25

Postausajat ovat selvästi vaihtuneet ilta-aikoihin, kiitos Juhannuksen vieton ja muiden kiireiden. Tänäänkin olen mennyt koko päivän pää kolmantena jalkana ja aamulla taisin hieman nukkua pommiin. Onneksi sattui semmoinen päivä, ettei asiakkaita ollut aamupäivälle, joten ei päässyt käymään noloa tilannetta, että hieroja vetelee sikeitä, kun asiakas odottelee hoitolan oven takana. 

Maanantai vetelee jo viimeisiä tuntejaan, mutta vielä ehditään käydä läpi minun viime viikon Instailut :). Kuvia kertyi viikon aikana ihan kivasti ja Insta-kuvista voi jo päätellä, että minä ainakin vietin mukavan ja leppoisan Juhannus-viikon :). Instagramista löydät minut @lillil89 nimimerkillä :).


1. Olen katsonut viimeisen kuukauden todella paljon Housea ja maanantaina ehtisin muutaman jakson taas katsoa aamuisen kampaajan jälkeen :).
2. Äidin kanssa Scrabble-matsit menossa salin jälkeen.
3. Härski unikaverina.
4. Tiedättekö sen tunteen, kun aamulla huomaat, että aamupalaleivät ovat loppuneet? Onneksi löytyi edes yksi omena helpottamaan suurempaa nälkää.


1.-3. Yhtenä päivänä tuli kuvailtua ehkä jo turhan paljon meidän Diegonaattoria ja mulla jo kävi mielessä, että montakohan seuraajaa mä karkotan näillä kissakuvillani...


1.-2. Juhannukseksi kuisti sai kesäisen ilmeen ja tuoksun luonnonkukilla.
3. Juhannuksena nauttiin appelsiinijuustokakkua.
4. Viikonloppuna lähdimme ilta-ajelulle metsäteille. Nauttiiko kukaan muu kesäiltoina pelkästä ajelusta? :)


1. Kahvihetki ja matkasuunnitelmia.
2. Viikon ainut selfie tuli otettua, kun lähdimme kohti Ähtäriä.
3.-4. Sunnuntai kului Ähtärin eläinpuistossa.


1.-2. Eilen oli niin upea auringonlasku, että mun oli pakko mennä myös ulos sitä ihailemaan ja kuvailemaan :).

2 kommenttia:

  1. Laura ihania kuvia! Tiedän niin tuon tunteen ja jos vaikka maito loppu aamusella ja sitä ei saa kahviinsa, se on kuolema..

    Oikein ihanaa viikkoa ja kisuille myös. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia <3. Mä juon tosi harvoin aamulla kahvia, mutta jos aamupalatarvikkeita ei löydy niin päivä ei tunnu lähtevän ollenkaan käyntiin :D

      Kivaa viikkoa myös sulle <3

      Poista