keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

ISADORAN MEIKKIVOIDE


Nyt kannattaa ehdottomasti jatkaa lukemista, jos etsit täydellistä meikkivoidetta kesälle. Minä nimittäin löysin sellaisen pari viikkoa sitten ja parin viikon testailun jälkeen olen aikalailla rakastunut IsaDoran Wake Up Make-up-meikkivoiteeseen! 

Olen käyttänyt jo pitkään Maybellinen Fit Me!-meikkivoidetta, mutta halusin kesälle jotain hieman kevyempää meikkivoidetta vanhan tilalle. Silmiini osui tämä IsaDoran meikkivoide, mikä miellytti koostumukseltaan minua nopean testailun jälkeen. Nyt, kun olen Wake Up-meikkivoidetta käyttänyt, niin en voisi ajatella käyttäväni mitään muuta meikkivoidetta näin kesäisin. Meikkivoide on ihanan kevyt ja se antaa iholle pitkäkestoista kosteutusta. Koko päivän kasvoilla on ihanan kevyt olo ja yleensä jopa unohdan päivän aikana, että olen aamulla laittanut meikkivoidetta. Suuri plussa tulee myös siitä, että meikkivoide sisältää suojakertoimen 20! Kevyt, kosteuttava ja suojaava - mitä muuta sitä voisi enää toivoa meikkivoiteelta kesällä! :)

IsaDoran meikkivoide jättää kasvojen ihon hyvin luonnollisen näköiseksi, eikä ollenkaan liian meikatuksi. Kevyessä koostumuksessa on tosin se vika, että meikkivoide ei peitä punaisimpia alueita, mutta itse olen laittanut hieman IsaDoran omia peitevärejä pahimmille alueille. 

Kahden viikon päivittäisen käytön jälkeen voin todeta, että olen ollut todella tyytyväinen tähän hankintaan ja varmasti tulen ostamaan jatkossakin IsaDoran Wake Up Make-up-meikkivoidetta :). Oletteko te testanneet tätä meikkivoidetta?

2 kommenttia:

  1. Kuulostaa hyvältä! Itse suosin juurikin kevyempiä meikkivoiteita ja peitän sitten mielummin peitevoiteella paikallisesti niitä kohtia, jotka vaativat lisäpeitettä :) Mulla on sellainen muistikuva, että tämä saattaisi löytyä mun testilaatikosta. Täytyypä lähteä heti kaivelemaan, koska pakkohan tätä on testata! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kokeilla! :) täydellinen meikkivoide näin kesäisin - sitten, kun vielä tulisi lämpimät säät :D

      Poista