tiistai 9. kesäkuuta 2015

KESÄKUUN LIVBOX

Se on täällä taas! Nimittäin tämän kuun LivBox :). Perjantaina olin hoitolassani odottamassa seuraavaa asiakasta, kun kuulin auton ajavan pihaan. Ajattelin asiakkaan saapuneen, mutta hetken päästä kuulin jonkun koputtavan meidän talomme oveen. Heti tajusin, että sielä on varmasti posteljooni LivBoxini kanssa, joten ampaisin äkkiä pihalle ja juuri ehtisin paikalle ennen kuin postitäti ehti lähteä. LivBoxihan sielä odottelikin ja olin niin tyytyväinen, että sain boxin heti aamupäivällä hyppysiini :).

Kesäkuun LivBox oli sisällöltään ihan hyvä ja yksi suosikki sieltä nousi heti esille :).


Kesäkuun boxin suosikkini oli ehdottomasti Lumenen Natural Code vedenkestävä silmänrajauskynä, minkä sain ruskeanharmaassa sävyssä. Sävy oli todella kiva sekä käytännöllinen, koska sopii ainakin minun meikkeihini todella hyvin :). Testailin eyelineria jo hieman kädelleni, niin ainakin tämä Natural Coden eyeliner tuntuu olevan hyvin kestävä. Vedellä ja hankauksella rajaus ei lähtenyt kädestä millään, vain haalistui. Meikinpoistoaineilla sain lopulta rajauksen kädestäni pois. Ihan hitti tuote siis kesällä, koska hellepäivänäkin voi pulahtaa järveen eikä tarvitse pelätä rajauksien valuvan poskille. Tosin kannattaa muistaa käyttää myös vedenkestävää ripsaria..

Boxista löytyi Rimmelin 60 Seconds-kynsilakka ja itselläni oli aika ärtsy oranssi sävynä. LivBoxeihin oli laitettua kynsilakasta kuutta eri sävyä satunnaisesti ja hieman harmitti, että minun kohdalle osui näin ärhäkkä väri. Noh, minä laitan tämän lakan kiertämään, että se tulee edes jollain käyttöön :). Tämä Rimmelin 60 Seconds-kynsilakka on muuten todella kätevä, koska siitä löytyy värin lisäksi aluslakan sekä suojaavan ja kiiltävän päällyslakan :).


Yksi mielenkiintoisimmista tuotteista oli myös Kubiss Londonin kivipuuteri, minkä minä olin saanut sävyssä No.1 Translucent. Olen lukenut paljon Kubiss Londonin meikeistä, mutta en ole vielä koskaan tämän merkin tuotteita testannut. Oli kiva myös saada uusi puuteri testiin, koska olen niin kaavoihini kangistunut ja käytän aina vain Maybellinen Fit Me!-puuteria.

Bernard Cassiere on jo tuttu merkki LivBoxin kautta, koska olen ainakin yhden tämmöisen pienen putelon jo saanut jostain boxista. En tosin muista yhtään mitä ainetta putelo sisälsi, koska minulla jäi silloin tuo kyseinen tuote käyttämättä. Tällä kertaa Bernard Cassierelta oli boxiin laitettu sitruuna-minttu kosteuttava mattafluidi. Minulla nousi pään päälle iso kysymysmerkki, kun luin putelon sisällön ja hetken aikaa piti lueskella tuotteesta ennen kuin tajusin mikä se oikein on. Voide sopii seka- ja rasvaiselle iholle + myös iholle, jossa on epäpuhtauksia. Voiteen luvataan tasapainottavan talineritystä ja poistavan epäpuhtauksia.


Kesäkuun LivBoxissa oli pieni putelo L'Occitanen Verbena-suihkugeeliä, mikä on ihanan sitruksinen tuoksultaan. Suihkugeeli sisältääkin appelsiinia, sitruunaa ja verbenan eteerisiä öljyjä. Täydellinen suihkugeeli kesään ja olen varma, että tämä pikku putelo on mulla kohta tyhjä! :).

Käytännöllisin tuote boxissa oli tällä kertaa Compeed-rakkolaastarit. Olin todella tyytyväinen, kun bongasin tämän tuotteen laatikosta, koska minä olen kesäisin rakkolaastareiden suurkuluttaja :). Käytän aina nimenomaan Compeedin-rakkolaastareita ja niitä kuluu kesän aikana helposti monta pakettia. 


Boxiin oli laitettu myös Rexonalta Maximum Protection-antiperspirantti, mikä on ainakin omaan nenääni todella voimakkaan tuoksuinen. Itseäni tuo ei haittaa, koska tuoksu oli todella hyvä. Rexonan antiperspirantin tuoksussa onkin persikkaa, omenaa, jasmiinia sekä freesiaa - eli ihania kesätuoksuja :). Antiperspirantin luvataan antavan jopa 48h suojan hikoiluva vastaan, joten kesän hellepäiville tämä on varmasti hyvä tuote.

Extratuotteena LivBoxista löytyi Jordanin hammasharja, minkä minä sain ihanan pinkin sävyisenä. Itse käytän aina sähköhammasharjaa, mutta matkoille pakkaan mukaan aina tavallisen hammasharjan. Aionkin pitää tämän Jordanin hammasharjan tallessa odottelemassa seuraavaa reissuani :).

Mikä oli teidän suosikkinne kesäkuun LivBoxista? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti