perjantai 5. kesäkuuta 2015

MAANANTAIN SHOPPAILUT

Heipparallaa. Kohta minulla alkaa työt, mutta tulin nyt nopsaan tekemään tämän ostospostauksen, ettei se vain unohdu. Olin tosiaan maanantaina ystäväni kanssa Ideaparkissa shoppailemassa ja minä taisin hieman innostua. Alkuvuosi meni hieman rauhallisemmin ostoksia ajatellen, mutta nyt taisin ostaa enemmän kuin koko alkuvuonna yhteensä :D. 

Lähdin etsimään lauantain illanviettoa varten uutta paitaa ja yritin myös etsiä uusia farkkuja, mitkä on pitänyt hankkia aikoja sitten. Enpä tietenkään löytänyt kumpaakaan, mutta kaikkea muuta lähti senkin edestä...


FARKKUSHORTSIT // H&M
SHORTSIT // GINA TRICOT

Mä tykkään todella paljon käyttää kesäisin shortseja ja yleensä olenkin ostanut kesän alussa muutamat uutuudet uutta kesää varten. Niin kävi nytkin ja löysin kahdet kivat shortsit ihan hyvään hintaan.

Tykästyin heti noihin tummansinisiin farkkushortseihin, kun näin ne rekissä ja onnekseni omaa kokoanikin vielä löytyi yksi kappale. Suunnittelin jo mielessäni kuinka nämä sopisivat hyvin Ginasta löytämäni neuleen (kuva alla) kanssa kesäiltoina.

Viime kesänä ostin kuumia kesäpäiviä varten rennompia ja löysempiä shortseja, koska todella lämpimänä päivänä farkkushortsitkin ovat inhottavan hiostavat. Ginasta löytyi kivat mustavalkoiset shortsit, mitkä sopivat väriensä ansiosta moneen.


NEULEPAITA // GINA TRICOT
NEULETAKKI // H&M
KENGÄT // KOOKENKÄ
T-PAITA // GINA TRICOT

Kesäisin rakastan valkoisen ja sinisen värejä vaatteissa, mutta omasta vaatekaapistani tämmöisiä vaatteita löytyy aivan liian vähän. Tykästyinkin Ginan neuleessa väreihin ja raitoihin. Olen varma, että tämä neule tulee olemaan kovassa käytössä hieman viilempäni kesäpäivinä ja kesäiltoina :).

H&M:stä löytyi vielä ohut mustavalkoinen neule, mitä harkitsin pitkään otanko sitä vai enkö. Se ei ollut mitenkään ihmeellinen, mutta kuitenkin kaipaan kesäiltoina jotain nopeaa päälle pantavaa, mikä on helppo kiskaista topin päälle. Värit olivat myös minulle sopivat ja minulta löytyy paljon harmaan sävyisiä neuletakkeja, joten mustavalkoinen neule tulee varmasti tarpeeseen. 

Olin jo viime viikolla ihastellut näitä Slip In-tennareita Ideaparkissa ja nyt minun oli pakko ostaa ne. Maanantaina muistin, että olin tilannut Nellyltä mustat tennarit, mutta hups, toisethan leipardikuosiset tennarithan sieltä on tulossa... Mutta eihän kenkiä voi olla koskaan liikaa? :)

Ginasta löytyi vielä ihan perus musta t-paita V-aukolla. Kaula-aukon malli sai minut tämän paidan hankkimaan, koska suurimmassa osassa t-paidoistani on pyöreä kaula-aukko, joten kiva saada edes kaula-aukon malliin jotain vaihtelua. Nyt harmittaa, etten ottanut paitaa muissakin väreissä...

Sellaiset ostokset tuli tehtyä, jos nyt loppukuun pystyisi olla tuhlaamatta :). Nyt tosin eletään vasta kuun 5.päivää, joten vaikeaa voi tulla, jos ei pääse shoppailemaan :D.

Nyt suuntaan töihin, mutta ihanaa viikonloppua kaikille, rentoutukaa ja nauttikaa! :)

4 kommenttia:

  1. Oi ihania kesäjuttuja olet ostellut! Mun kesävaateosasto on ihan taas olematon ja kun helteet alkaa niin paniikki iskee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on aina sama ongelma joka vuosi! :D kaapit on pullollaan vaatteita, mutta ei muka mitään sellaista mikä sopisi hellepäiviin :D
      Vielä, kun löytyisi muutamat kesäpaidat, niin mä ehkä pärjäisin :D

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kerrankin shoppailureissulla lykästi! :)

      Poista