tiistai 30. kesäkuuta 2015

MINDFULNESS-VÄRITYSKIRJA


Viime viikolla löysin Tampereelta Suomalaisesta Kirjakaupasta pöydän, jota koristi iso kyltti "Värityskirjoja aikuisille". Minä menin ihan tohkeissani kirjoja tutkimaan, koska olin jo ainakin vuoden päivät harmitellut, että aikuisillekin saisi olla väristyskirjoja. Olen pienestä pitäen tykännyt värittää värityskirjoja, koska en osaa piirtää yhtään mitään. Lukiossa meillä oli ystäväni kanssa jopa hyppytunneilla mukana yhteinen värityskirja, mitä aina värittelimme. Olinkin nyt onnesta soikeana, kun sain vihdoinkin aikuisten värityskirjan eikä tarvitse enää nolona ostella lapsille tarkoitettuja värityskirjoja.

Suomalaisessa Kirjakaupassa oli monta erilaista värityskirjaa, joista parhaiten minulle kolahti Kirke Muhosen Mindfulness-värityskirja. Mindfulness-värityskirjassa on ihanan mielikuvituksellisia kuvia ja niiden äärellä olen jo monta tuntia saanut hyvin kulumaan. Kirjan takakannessa on mielestäni hyvä teksti, jossa kerrotaan tämän värityskirjan sopivan niille aikuisille, jotka kaipaavat rentoutumista arjen keskellä. Itse olen ainakin tarvinnut viime päivinä rentoa tekemistä ja olen saanutkin värityskirjaa värittäessäni ihanan rauhallisia ja rentoja hetkiä - tätä voisi kutsua jo oikeasti sellaiseksi aivot narikkaan-tekemiseksi.



11 kommenttia:

  1. Ihana kirja jossa saa toteuttaa itseään :)

    VastaaPoista
  2. Ihana kirja jossa saa toteuttaa itseään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :) Ja kirja on siitäkin hyvä, että sisältää todella paljon kuvia ja maksoi vain 10€! :)

      Poista
  3. Tuon on pakko olla todella rauhoittavaa, mutta toisaalta mulla varmaan hommasta tulisi pakkomielle, tyyliin vielä vähän. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kröhöm, mulla on toi mennyt jo hetkellisesti aina välillä pakkomielteeksi, kun en malttaisi lopettaa värittämistä vaikka käsi on jo kipeänä värittämisestä :D.

      Poista
  4. Ihania väritettyjä kuvia! :) FB-ssä on ryhmä nimeltään Mindfullness- värityskirjan väritysintoilijoille,tulkaa mukaan jakamaan upeita kuvianne !

    VastaaPoista
  5. Voi, nuo aikuisten värityskirjat ovat niin houkuttelevia. Kenties minunkin täytyy hankkia oma, vaikuttaa niin terapeuttiselta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! :) Ne kyllä ovat tosin aika koukuttavia :D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Mulla on käytössä kolme erilaista puuvärikynäpakettia. Yksi on ainakin Derwent Studion paketti ja kahta en muista mitä ne oli.

      Poista