lauantai 27. kesäkuuta 2015

UUSIA PAITOJA

Tällä viikolla on tullut shoppailtua taas ihan mukavasti, kun ensin kävin ystäväni kanssa Jyväskylässä shoppailemassa ja torstaina lähdin Tampereelle siskoni kanssa. Nyt voikin olla loppukuukauden ostamatta mitään vaatteita tai kosmetiikkaa, koska niin hyviä löytöjä tuli tehtyä viikon aikana :). Tässä postauksessa ajattelin esitellä torstain shoppailureissulta löytämäni paidat, joista toinen on päässytkin jo käyttöön.



Torstaina kävin pitkästä aikaa kiertämässä Stockmannin vaatevalikoimat ja ylläri pylläri löysin Vero Modan rekeistä itselleni kaksi uutta paitaa.

Ihastuin heti kukalliseen toppiin, kun näin sen rekissä ja kiikutin sen heti sovituskoppiin. Toppi oli väreiltään todella kiva ja kukkaprintti oli minun makuuni juuri sopivan maltillinen. Kauan aikaa pyörin sovituskopin peilien edessä ja pohdin ostanko topin vai en. Tämän malliset topit korostavat ainakin minun mielestäni vähän turhan paljon leveitä hartioitani, mutta päätin kuitenkin ostaa topin, koska se oli hyvässä alennuksessa ja sitten ajattelin, että mitä sitten vaikka hartiani näyttäisivät vielä isommilta mitä ovat. Meitä mahtuu maailmaan niin monen monta tallaajaa, ettei ketään varmaan minun hartiani kiinnosta. Nyt pitäisi vaan ne aurinkoiset säät tulla, että saisin tämän ihanan topin käyttöön :).

Löysin Vero Modan puolelta vielä harmaan sävyisen ohuen neulepaidan, mikä oli jo malliltaan minulle tuttu. Minulla on tämän mallisia neulepaitoja Vero Modalta jo useammat yksilöt, joten tiesin paidan olen sellainen, mistä tykkään. Paita ei ollut alennuksessa, mutta ostin sen silti, koska hintaa tällä paidalla oli vain vajaa 17€. Harmaa neulepaita pääsi heti käyttöön ja on kyllä juuri sopiva näille viileille ja sateisille päiville :).

Olettekos te tehneet mitään ale-löytöjä? :)

2 kommenttia:

  1. Ihana kukkapaita! Mä en ole jaksanut kiertää aleja, kun kaikki kesävaatteet ovat edelleen kaapin kätköissä... Mutta ihastuin liivibleiseriin yhdessä blogissa ja huomasin sen olevan nettikaupassa alessa, joten tilasin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Katja, itse ihastuin kovasti tuohon kukkaprinttiin :).

      Minä suosin usein nettiliikkeitä ALE-aikaan, koska ahdistun todella helposti ihmispaljoudessa, mutta nyt alet sattu hyvään saumaan, kun tuli kaupoilla poikettua + shoppailuajat olivat juuri sopivat, kun ihmisiä ei kaupoissa ollut paljoakaan :).

      Poista