maanantai 6. heinäkuuta 2015

INSTAWEEK 27

Huomenta mussukat! Mä olen ihan into piukeella täällä, kun saan tänään rakkaan ystäväni meille yökylään! Ystävälläni sattui sopivaan aikaan alkamaan kesäloma ja minä sain sumplittua omat työni niin, että voin pitää tiistain vapaana, joten tänään ja huomenna aion ottaa kaiken irti ystäväni seurasta :). Illalla suuntaamme yhteisen ystävämme luo iltaa viettämään ja tiistaina aiomme viettää päivän vain täällä meillä ennen kuin ystäväni lähtee takaisin kotiin. Ihanaa, mä en malttaisi odottaa! Vielä kuitenkin tänään pitää tehdä töitä ennen kuin voi alkaa huvittelemaan.

Kohta tosiaan suuntaan töihin, joten tässä nopeasti viime viikon Insta-kuvat. Viime viikolla sai ihastella muiden kauniita kesäkuvia Instassa, mutta oma Instailuni jäi vain yhdeksään kuvaan. Instasta löydät minut nimimerkillä @lillil89 :).


1. Maanantai tuli aloitettua pirteästi salilla, mutta loppuviikko menikin sitten löysäillen...
2. Diegon yksi lempparipaikka löytyy olohuoneesta ja aina saa hyvät naurut, kun katselee missä asennossa jäbä aina nukkuu :).
3. Härskin kanssa leikkihetki.
4. Ystävän luona kahvilla.


1. Uusi Trendi ja kipollinen mansikoita. Nyt oli muuten todella kaunis kansikuva Trendissä!
2. Hellepäivinä maistui kummasti jäätelö.
3. Hirvenlihapiirakkaa tuli taas leivottua.
4. Mun oli pakko ottaa teillekin kuva tästä mun ja mun miehen ihonvärien erosta... Kimmon ihon väri on normaalistikin (paljon) tummempi kuin minulla ja talvisinkin näyttää ruskettuneelta.


1.-3. Viikon selfiet. Viimeinen selfie oli kovasti mieleeni ja päivitinkin sen heti uudeksi Facebook profiilikuvaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti