maanantai 13. heinäkuuta 2015

INSTAWEEK 28

Hellurei! Viikonloppu meni ihan älyttömän nopeasti ja loppuviikon työkiireiden takia tuntui, että elin viikonlopun pienoisessa väsymyksessä. Viikonloppu kuitenkin sisälsi väsymyksestä huolimatta kaikkea kivaa sekä ihan kotona oloilua :). Muutenkin viime viikko oli onnistunut ja sisälsi kaikkea sellaista, mitä ei normaalit arkiset viikot pidä sisällään. Mutta kurkataanpas taas minun viime viikkoon Instagram-kuvien avulla, vaikkakin ne kertovat vain pienen osan tapahtumista :). Instasta löydät minut nimimerkillä @lillil89


1. Viikko tosiaan piti sisällään paljon töitä ja taas sain moneen kertaan todeta viikon aikana mielessäni, että kyllä mä vaan tykkään työstäni :).
2. Sunnuntai-maanantai välinen yö meillä kului hieman ikävissä meiningeissä, kun piti lähteä yöllä viemään Diegoa eläinlääkäriin. Maanantai menikin hyvin paljon kahvia juoden ja silti tuntui, että olen unessa.
3. Maanantaina sain myös ystäväni meille yökylään, kun hän piti lomaa ja minä sain järkättyä itselleni seuraavan päivän vapaaksi. Iltaa lähdimmekin istumaan yhteisten ystäviemme kanssa läheiseen kaupunkiin.
4. Suomi on taas viime päivinä näyttänyt sitä todellista kesäänsä...


1. Torstaina suuntasimme Hennan kanssa shoppailemaan illaksi ja minä kaivoin päälleni pitkästä aikaa ONLY:n leopardikuvioisen paidan. Paidan päälle laittaminen toki vaati selfien.
2. Vanhempani palasivat lomamatkaltaan, joten taas olemma saaneet äidin kanssa ottaa Scrabble-matseja.
3. Luonnonkukkia vain pompsahtelee kaikkialle ja mä en voi lakata ihailemasta niitä!
4. Lauantaina suuntasimme Tuuriin ja matka käynnistyi takeaway kahvilla.


1. No ne luonnonkukat...
2. Matkalla Tuuriin saimme nähdä Visuvedellä, kun Tarjanne lipui ohitsemme ja tie kääntyi edessämme.
3. Tuurissa.


1. Lauantain rannekorut.
2. Sunnuntaina vietin leffahetkeä - tästä elokuvasta vielä päivemmällä postausta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti