maanantai 20. heinäkuuta 2015

INSTAWEEK 29

Heippa hei. Päivän postailut jäi näin myöhemmälle päivään, koska mulla oli aamusta asti töitä. Yleensä olen maanantain aloittanut blogin puolella tällä Instaweek-postauksella, minkä olen näpytellyt heti aamulla pois alta. Nyt tuntuukin oudolta kirjoittaa tätä postausta tähän aikaan! Niin sitä vaan rutiinit jää helposti päälle ja heti tuntuu oudolta, kun asioita tekee erilailla :). 

Anyway, viime viikko oli suht vilkas minunkin Insta-tililläni ja kuvia kertyi viikon sisällä ihan kivasti :). Mä vaan jaksan joka päivä ihmetellä, miten jotkut ihmiset muistavat kaikesta napata päivän aikana kuvia Instaan, kun joillakin saattaa päivän aikana tulla kymmenen uutta kuvaa Instagramiin tuosta noin vaan. Minä olen vähän huono Instan suhteen, koska usein älyän vasta myöhemmin, että vitsit kun olisi ollut kiva ottaa tuosta ja tuosta asiasta kuvat kännykällä. Ehkä kuitenkin tämä piirre on toisaalta ihan hyvä ajatellen näitä Instaweek-postauksia - ainakaan postaus ei pursua monista kymmenistä kuvista :).

Hypätään nyt kuvien myötä minun viime viikkooni ja hei, vietelkää taas kiva viikko! :)


1.-2. Maanantaina käytin Diegon eläinlääkärissä tarkistuskäynnillä ja en tiedä jännittikö kissaa vai äiskää enemmän. Onneksi kaikki oli hyvin ja pääsin tokkuraisen kissan kanssa kotiin :).
3. Kahvihetki ja Nuuskamuikkunen.
4. Maanantaina nautiskeltiin pitkästä aikaa tortilloista.


1. Mökillä oli kauniit, vaaleanpunaiset pionit täydessä kukassa.
2. Tiistain naama, kun lähdimme Tampereelle.
3. Välipalana on nyt löytynyt useasti suomalaisia mansikoita.
4. Extempore iltakahvit ystävän kanssa.


1. Tiistaina Tampereen reissulla herkuteltiin jäätelöllä.
2. Aatulla on pienestä pitäen ollut todella söpöjä nukkumisasentoja ja taas yhtenä iltana hän tuli söpöileen mun viereen sohvalle.
3. Siskon kanssa käytiin lenkittämässä vanhempiemme koiria. Koirakuume senkuin kasvaa...
4. Ideaparkissa shoppailemassa.


1. Anoppilan rannassa ei aurinkoa ole hetkeen näkynyt.
2. Härski löysi paperipussista uuden nukkumapaikkansa.
3. Lauantaina juhlittiin siskon valmistujaisia, joihin leivoin pari vadelmajuustokakkua.


1. Eilen innostuin katselemaan Facessa vanhoja kuvia ja yksi oli pakko laittaa myös Instaan. Tämä on otettu vuonna 2012 ja ai, että mä rakastin noita ruskeita pidennyksiä, joissa oli myös vaaleita raitoja.
2. Sunnuntaina oli vielä juhlien jälkeiset rääppiäiset ja voin kertoa, ettei mun tee hetkeen mieli kakkua...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti