perjantai 10. heinäkuuta 2015

MAKE-UP, GIRL'S BEST FRIEND

Nyt minun piti tulla hehkuttamaan teille parista uudesta kosmetiikkatuotteesta, mitkä olen ostanut muutama viikko sitten. Tilasin Pretty.fi:ltä kokeiluun uuden tussimaisen eyelinerin ja löysin todella näpsäkän näköisen yksilön IsaDoralta. Nyt olen testaillut tätä IsaDoran Flex Tip Eyelineria ja olen aivan rakastunut sen tarkkaan kärkeen. Kärki on pitkä ja todella kapea, joten eyelinerilla onnistuu hyvin todella kapeat rajaukset, mutta myös paksummat. Kestävyydeltään IsaDoran Flex Tip Eyeliner ei ole yhtä hyvä kuin esimerkiksi Lumenen nestemäiset rajauskynät, mutta rajaukset eivät vaadi päivän aikana kuin yhden nopean korjailun. Plussaa myös oli ehdottomasti se, että tämä eyeliner sopii herkille silmille!



Toinen kosmetiikkatuote on sellainen, josta olen lukenut todella paljon ja oikeastaan enimmäkseen vain positiivisia asioita. Hankin nimittäin Maybellinen NUDES-luomiväripaletin! Sen hankinta ei tosin ollut helpoimmasta päästä, koska paletti oli päässyt loppumaan Sokokselta ja myyjä kertoi sen myös loppuneen maahantuojalta. Sattumalta kiertelin pari viikkoa sitten Stockan kosmetiikkapuolella ja silmiini osui NUDES-paletin mainos. Ensin katsoin, että palettihylly ammottaa tyhjyyttään, mutta sitten bongasin hyllyltä vielä yhden kappaleen! Nopeasti kiikutin sen kassalle, enkä ruvennut arpomaan ostanko palettia vai en sen suht korkean hinnan takia. Tosiaan luomiväripaletti maksoi vajaa 17€, mikä on aika korkea hinta Maybellinen luomiväripaletiksi. Olin kuitenkin niin paljon tätä palettia itselleni hinkunut, että hinnalla ei ollut väliä.

Vaikka paletti sisältääkin eri nuden ja ruskean sävyjä, niin se ei kuitenkaan ole tylsä! Siitä löytyy mattaa, kimallusta, neutraalia, lämmintä ja kylmää sävyä. Sävyt sopivat sekä arkeen, että juhlaan ja kaikki sävyt ovat helposti yhdisteltävissä. Paletin sävyjä olen nyt kahteen kertaan kokeillut ja ylläolevassa kuvassa näkyykin, että olevan valkannut paletin vaaleampia sävyjä. Viime viikonloppuna tein paletin luomiväreillä tummemman silmämeikin ja tottakai muistin vasta illalla, että minun piti silmämeikki kuvata tätä postausta varten. Mutta olen varma, että tämä paletti tulee useasti näkymään Päivän nassu-postauksissa :).


Onko nämä tuotteet teille tuttuja ja, jos on, niin mitä mieltä olette olleet niistä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti