sunnuntai 16. elokuuta 2015

10 UNELMAA

Sunnuntain rennon fiiliksen myötä päätin hieman pohtia unelmiani. Totta kai minullakin on ne perus unelmat perhe, terveys yms, mutta tähän postaukseen halusin listata ehkä enemmän pinnallisempia unelmia, mutta myös sellaisia unelmia, mitä moni ei ihan heti arvaisi minun unelmoida. 
Kaikki kuvat ovat TÄÄLTÄ.


1. Tasapaino ja säännöllisyys liikunnassa. Yksi tärkeimmistä unelmistani olisi päästä tasapainoon urheilun suhteen. Kun lopetin lentopallon muutama vuosi sitten, niin urheilun säännöllisyys katosi ja tämän saattoi heti huomata kropassa. Unelmana olisikin, että saisin kaivettua itsestäni jostain sen tsempin urheiluun ja siihen jatkuvuuteen.

2. Rakkaus itseään kohtaan. Tässä asiassa olen mennyt jo hieman eteenpäin, mutta vieläkin on aivan liian usein päiviä, kun inhoan katsoa peiliin. Pää ei vain halua nähdä mitään positiivista ja tämä syö itsetuntoa aina pahasti. 


3. Nähdä mahdollisimman paljon maailmaa. Kaukokaipuu ja uuden näkeminen ei varmaan koskaan katoa minusta ja hinku matkustamiseen nostaa koko ajan enemmän ja enemmän päätään.

4. Opiskella mahdollisimman paljon rakastamaani alaa. En ole koskaan ollut mikään erikoisen hyvä koulussa, mutta nyt olen löytänyt sellaisen alan, jossa olen hyvä. Unelmana olisikin käydä mahdollisimman paljon kursseja ja kouluja liittyen alaani, että minulla olisi hyvä tietotaito tehdä tätä alaa, mitä nyt teen.

5. Rauhan löytäminen. Tällä tarkoitan sitä, että haluaisin joskus löytää itsestäni rauhallisuuden tunteen. Olen todella kova koko ajan tekemään jotain ja en oikein osaa seisahtua. Haluaisin opetella joskus vain seisahtumaan ja olemaan.


6. Hankkia merkkilaukkuja. Tämä oli varmaan pinnallisin kohta, mutta minkäs sille voi, jos niitä laukkuja rakastaa. Unelmalistallani on monta merkkilaukkua, jotka vielä joskus haluaisin itselleni kotiuttaa.

7. Täydellinen vaatekaapin sisältö. Jokaisella naisella on varmaan hieman vaikeuksia oppia löytämään vaatemallit, mitkä sopivat omalle kropalle ja esim. minä en ole vieläkään sisäistänyt, minkälaiset vaatemallit minulle sopisivat. Tämän takia vaatekaapin sisältö kokonaisuutena ei ole hyvä ja tämän unelmoisin muuttuvan.

8. Oppia uuden kielen. Olen monta vuotta jo haaveillut uuden kielen oppimisesta ja juuri pari päivää sitten selailin opistolla järjestettäviä kielikursseja. Espanja houkuttelisi eniten, mutta vielä en ole saanut itseäni niskasta kiinni, että lähtisin kielikursseille.


9. Kehittyä bloggaamisessa. Bloggaaminen on minulle todella rakas harrastus ja blogi toimii myös ns. pakopaikkana. Unelmia ja haaveita riittää blogin suhteen paljonkin, mutta suurin olisi kokonaisvaltainen kehittyminen blogin kirjoittamisessa. 

10. Interrail. Haaveilin tästä jo nuorempana, mutta ikinä tähän ei ollut matkakaveria tai aikaa. Interrailaaminen olisi ihan unelma toteuttaa mieheni kanssa, jos aikaa olisi irroittautua töistä hieman pidemmäksi aikaa kuin viikoksi.

2 kommenttia:

  1. Voi ei, miten miulta on jääny tää postaus välistä? Ihana postaus! Kivoja unelmia. Minulla on aika paljon samoja juttuja ja osan olen onnistunut toteuttamaan, mutta edelleen haaveilen esim. uuden kielen oppimisesta (ranska, saksa ja venäjä). Miten voikin olla niin vaikeaa aloittaa uuden kielen opiskelu? :D Haluisin oppia soittamaan viulua ja kannelta. :) Tuo rauhallisuuden löytäminen on hyvä pointti. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että tykkäsit! :)
      Itseä tuo ranska joskus kiinnosti, mutta jotenkin tuntuu niin haastavalta se ääntämys :D. Venäjää luin hieman lukiossa, mutta nyt olen senkin kielen unohtanut kokonaan :D

      Poista