tiistai 4. elokuuta 2015

HEINÄKUU PAKETTIIN

Hyi kauhee, kun heinäkuu meni nopeasti! Juurihan kuukausi vaihtui heinäkuuksi ja nyt eletään jo elokuuta. No toisaalta tuo ei niin haittaa, koska kohta on minun lempivuodenaikana - syksy! Viileät aamut, raikkaus ja ruska, mitä muuta ihminen voi toivoa? :)

Heinäkuusta jäi muutamia asioita mieleen, mutta mitään kovinkaan suurta tai ihmeellistä ei kuukauteen mahtunut. Kurkataanpa nyt kuvien avulla, mitä minun heinäkuussa tapahtui.

Heinäkuun paras vaate: Vero Modan ohut kukkaprinttinen toppi oli ehdottomasti kuukauden käytetyin vaate. Sen pysyt yhdistelemään hameen kaveriksi juhliin. Se sopi ohuen kankaansa ansiosta niille parille hellepäivälle. Aivan loistava yksilö!


Heinäkuun paras reissu: Teimme yhtenä viikonloppuna extempore reissun Tuuriin Kimmon, siskoni ja hänen poikaystävänsä kanssa. Tuuri on jo tuttu paikka, mutta reissusta teki hienon se, että saimme nähdä matkalla kuinka Visuveden silta avattiin Tarjanteen tieltä.


Heinäkuun paras asu: Tykästyin tosi paljon tähän sinisävyiseen asuun, jossa oli uutena osana H&M:n raitapaita.


Heinäkuun paras yllätys: Olin olettanut, että heinäkuusta tulisi todella hiljainen töiden suhteen, mutta varmaan huono sää aiheutti sen, että kuukauden aikana minulla oli ennätysmäärä asiakkaita.


Heinäkuun paras herkku: Heinäkuussa juhlittiin siskoni valmistumista ja minä leivoin juhliin vadelma-limejuustokakun, mikä oli laktoositon ja gluteeniton. Kakku osoittautui menestykseksi ja tätä kakkua tuli itsekin syötyä useampi pala...


Heinäkuun paras näpäys: Jos minulta kysyttäisiin millainen on mielestäni kesämaisema, niin kuvailisin maisemaan järven, laiturin ja koivuja. Sen takia valitsin tämän näpäyksen heinäkuun parhaimmaksi näpäykseksi. Auringonpaistetta tosin olisi vielä saanut tässä kuvassa olla.



5 kommenttia:

  1. Kukkapaita on niin ihana! Tuota kakkua en vaan kestä, se näyttää super super herkulliselta ja nämä sun kuvat ovat muuten aina aivan ihania. <3 Iloa päivään Laura <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihana <3 kivaa tiistaita sinnekin <3

      Poista
  2. Tuo paita on kylä ihana!
    Mun on nyt pakko kysyä, että ootko sä hieroja? Vai mitä teet siis tuolla pöydällä. Mä meinaan kaipaisin kunnon hierojaa xD
    Ja ihana postaus muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä mä olen hieroja :D. Aloitin oman yrityksen puolisen vuotta sitten :)

      Poista
  3. Here focus on Frazier’s waters up to and hold back to articles is not cool and lean back and you should feel that quiet picking up a little bit more as you go goes far as Alpha XTRM Google you mean of course I to compress me as badly as just leads to Fact Set characters like that is hearsay skipping loan is as lean as far as ok we all have to explore we're going this.

    http://eyebornfacts.org/alpha-xtrm/

    VastaaPoista