lauantai 8. elokuuta 2015

LINDEXIN LÖYDÖT

Heippa! Mulla on nähtävästi tulossa paha tapa pitää perjantai blogivapaata, hups. Eilen olisin jo halunnut tulla tämän postauksen näpyttämään, mutta oli niin paljon kaikkea sovittua tekemistä, ettei kerinnyt. Instagramista seuranneet taisivat huomatakin, että illan kulutin ystävieni kanssa peli-illassa. 

Viime viikolla poikkesin pitkästä aikaa Koskikeskuksessa lääkäriajan takia, mutta tuttuun tapaan olin paikalla ajoissa - köh köh, pienoiset kaksi tuntia. Päätinkin mennä kurkkaamaan löytyisikö Lindexiltä mitään, kun en ole sielä käynyt hetkeen. Kauppahan pursusi kaikkia ihania syysvaatteita, mutta minä yritin vain etsiä jotain mukavia t-paitoja Barcelonan matkaa ajatellen. Löysinhän minä uusia paitoja, jopa kolme kappaletta, mutta paitojen värimaailma ei oikein kohtaa kuvitelmaani vaatteista, jotka sopisivat lämpimään Barcelonaan.




Barcelonan matkalle otan mukaan pinon toppeja tottakai, mutta olen todennut, että helpoimmalla pääsen, kun käyttäisin aurinkoisina päivinä t-paitoja. Ihoni on niin vaalea sävyltää, että palan todella helposti, jos olen koko päivän auringossa ja vaikka kuinka läträisin aurinkovoiteen kanssa. Ilmavat ja kevyet, mutta peittävät t-paidat ovatkin pelastaneet minun olkapääni monen monta kertaa palamiselta.

Lindexillä tykästyin ihan ensimmäisenä khakin vihreään t-paitaan, missä on samanlainen, hieman syvempi kaula-aukko, kuin alimmassa t-paidassa. Olen aina ollut khakin ystävä, mutta en ole kivoja malleja löytänyt itselleni mistään vaatteesta tässä sävyssä. Mieskin huomasi minun uuden paitani ja kehui myös paidan väriä. Ei ne miehet sittenkään ole ihan sokeita tapauksia :).

Ylimmän kuvan leoprinttinen t-paita on saman mallinen muuten, mutta siinä on tavallinen pyöristetty kaula-aukko. Paita on yhtä ohutta kangasta kuin nämä muutkin paidat ja paita oli eilen juuri sopiva hellepäivälle.

Viimeisin t-paita mua hetken mietitytti. Joku siinä hieman sytytti, mutta jokin jarrutteli. Päätin kuitenkin ostaa tämänkin paidan ihan jo kahdesta syystä: paita on niin simppeli, että sille varmasti tulee käyttöä ja 14,95€ ei ollut kova hinta rahapussille.

Barcelonaan taidan napata näistä paidoista vain kaksi ylintä. Viimeisin on jo sen verran tunkkainen printiltään ja hallitsevalla mustallaan, että en vain näe itseäni tuo päällä kuljeskelevan Barcelonan kaduilla.

Oletteko te tehneet hyviä löytöjä viime aikoina Lindexiltä?

4 kommenttia:

  1. ihania löytöjä ♥! etenkin tuo eka paita ;) itekkin löysin juuri kirppikseltä aivan ihanan Lindexin mekon ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :). Mä en oo vielä ikinä löytänyt vaatteita kirppikseltä :O.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitti Katja :). Ja on kuule mukava päällä! :)

      Poista