sunnuntai 2. elokuuta 2015

SUNNUNTAIN TOUHUJA

Mä olen ihan rikki! Siis kirjaimellisesti. Alaselkä ei tykännyt tämän päivän touhuista ja nyt kävelen kuin vanha mummo. Pääkoppa on myös ihan rikki väsymyksestä. Joko arvaatte, että mitä minä olen tänään tehnyt, että olen tässä kunnossa? No olen ollut poimimassa mustikoita! Metsässä tarpoessa kirosin äidilleni muutaman kerran kuinka hidasta puuhaa mustikoiden poimiminen on, mutta olen selvästi unohtanut kuinka hidasta puuhaa niiden putsaaminen on! Vielä olisi puolet mustikkasaaliista perkaamatta, mutta jätän ne suosiolla huomiseen. Tänään ei enää pysty. 





Mieli kyllä lepäsi upeassa luonnossa ja tänään tulee varmasti uni hyvin, kun olen ulkona viettänyt tänään monen monta tuntia. Perkasin myös mustikat ulkona, etten aina lorvisi vain sisällä. Mies oli kuulemma nauranut mulle sisällä, kun istuin ulkona ja perkasin marjoja hirveässä kaatosateessa. Kumma juttu, ettei sade haitannut minua. Kai sitä kerran kesässä pitää sateessa istuskella :).

Vielä olisi ensi viikolla tarkoitus mennä uudestaan poimimaan mustikoita, mutta en tiedä miten mä siitä reissusta selviän, kun nyt olen jo näin hajalla. Huh huh, mitä touhua. Oletteko te jo käyneet poimimassa marjoja pakkaseen? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti