lauantai 5. syyskuuta 2015

BARCELONAN OSTOKSET

Lähdin Barcelonan matkalle sellaisilla fiiliksillä, ettei mulla ole mitään must have-ostoksia. En myöskään halunnut hirveästi rahaa tuhlata matkan aikana vaatteisiin tai kosmetiikkaan. Minulla oli kuitenkin yksi liike, mihin oli pakko päästä ja tämän ilmoitin heti miehelleni, kun olimme lähdössä Barcelonan. Terhi vinkkasi mulle KIKO-kosmetiikkamyymälästä, mikä sijaitsee ihan La Ramblan läheisyydessä. Liike kuulosti niin hyvältä, että sielä oli pakko käväistä :).



KIKO-myymälä oli todella pieni ja sielä oli ihan tolkuton tungon, kun me pääsimme paikalle. Mieheni tajusi heti vetäytyä ja sanoi jäävänsä ulos odottamaan. Liikkeessä oli niin paljon porukkaa, etten päässyt ollenkaan tutkimaan huulipunia tai värikkäämpiä eyelinereita. Kassalle sain kuitenkin kiikutettua ruskean sävyisen, nestemäisen eyelinerin sekä luomiväripaletin, jossa on aivan ihanat sävyt. En oikein vieläkään ole päässyt perille onko nuo sävyt enemmän harmaaseen vai vihreään taittuvia, mutta ihania ne ovat silti :).

Eihän ne ostokset kuitenkaan reissulla jäänyt vain näihin kahteen vaan vaatettakin tuli hankittua matkan aikana. Järjen kuitenkin pidin mukana ja ostin vain hyvillä hintalapuilla varustettuja yksilöitä.


T-paidat / MANGO


T-paidat / Stradivarius


Neule / MANGO

Niin kuin huomaatte, olen ihastunut nyt Mangon vaatteisiin. Ennen reissua löysin Ideaparkin Mangosta aivan täydellisesti shortsit, joita yritin metsästää punaisen värissä Barcelonan Mango-liikkeistä. Liikkeissä oli kuitenkin jo syysvaatteita ja shortsit olivat vähissä. Ylimmät t-paidat maksoivat alle 10€/kpl. 

Stradivariuksesta löysin nämä kevyet t-paidat, mitkä erikoisella kuosillaan kiinnittivät huomioni. 

Valkoinen neule taas oli aikalailla semmoinen hätäostos Barcelonan lentokentältä, kun kaipailin lennolle pitkähihaista. Suuntasinkin heti Mangon liikkeeseen ja huomasin tämän valkoisen, ihanan pehmeän neulepaidan. Liikkeestä en löytänyt siinä kiireessä ollenkaan sovituskoppia, joten nappasin jonkun koon rekistä ja kiikutin paidan kassalle. Onneksi paita oli sopivan kokoinen, eikä minun tarvinnut palella koneessa :) Neuleella oli hintaa n. 30€.

Viimeisenä päivänä kiertelimme hotellimme lähialueella ja bongasin Flormar-kosmetiikkaliikkeen. Löysin liikkeestä Hennalle parit tuliaiset ja itselleni ostin uuden huulipunan. Olen nyt pyrkinyt käyttämään enemmän huulipunaa arjessa (en toki töissä) ja nyt hieman räväytin ja ostin tummemman sävyisen huulipunan. Hintaa ei tainnut huulipunalla olla kuin pari euroa.


Löysin myös jotain sellaista, mitä en todellakaan kuvitellut ostavani matkan aikana. Nimittäin kalenterin! Ihastelin tätä kalenteria Sagrada Familian myymälässä, mutta hinta oli sen verran suolainen, etten sitten kalenteria hankkinut. Kalenteri kuitenkin pyöri mielessäni ja hieman jo alkoi harmittamaan, etten sitä hankkinut. Viimeisenä päivänä bongasin samaisen kalenterin MUHBA:n myymälästä, jossa se oli mielestäni muutaman euron halvemmalla. Kiikutin kalenterin kassalle ja olin niin tyytyväinen, että sain vielä kalenterin hankittua, koska se olisi varmasti vielä vaivannut minua Suomessa, jos en olisi hankkinut tätä värikästä ja kauniisti kuvitettua kalenteri :).


6 kommenttia:

  1. aivan ihania ostoksia ♥! Noi meikit etenkin :> Noi kaikki luomivärisävyt näyttää niin kivoilta :) Ja magee toi kalenteri!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä tosi tyytyväinen noihin meikkeihin, ainut jokeri oli tuo huulipuna :D

      Poista
  2. No höh, et kikolla oli ruuhkaa.. Mut sielä on oikeesti aina :( kertoo ehkä siitä, et kuin suosittu liike on ;) tulispa se joskus tännekin.. Vaikka netistä niitä voi toki tilata, mut se hiplaus/testausvaihe on se paras <3

    ihania noi paidat ja neule! <3 oon viime aikoina hurahtanut ihan täysin viininpunaiseen ja sen yhdistämiseen valkoiseen ja harmaaseen..harmittaa et nykyään en hirveesti osta mangosta, kun Espanja-kesänä ostin ihan sikana kaikkea. Huomenna ajattelin mennä kattoon ideaparkin mangon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa, mitä?! Voiko noita ihanuuksia tilata netistäkin?!?! :D Mun on pakko alkaa Googlettaan, kun kotiudun Tampereelta :D.

      Mä tykkään kans hirveästi viininpunaisesta, mutta aina onnistun yhdistämään sen vain mustan kanssa :D

      Poista
    2. Oon tilannu sieltä kikon omilta sivuilta pari kertaa niitä meikkisiveltimiä, kun nekin on tosi hyviä ^_^

      Poista
  3. Ihania ostoksia! Kiko on vieras minulle, mutta olen lukenut siitä paljon paljon hyvää. Eli merkistä olen kiinnostunut. :)

    Kauniita unia Laura <3

    VastaaPoista