tiistai 8. syyskuuta 2015

KUN KAMPAAJAN SAKSET SANOI NIPS JA NAPS


Eilinen kampaajakäynti oli henkisesti ehkä yksi raskaimmista ikinä, nimittäin kampaajani olisi jo viime kerralla halunnut leikata minun hiuksiani normaalia enemmän, mutta en silloin vielä lämmennyt asialle. Eilen oli samat ideat mielessä eikä vieläkään ajatus oikein innostanut minua, mutta annoin kampaajalleni vapaat kädet "pienoisen" maanittelun jälkeen. Kuvittelin jo mielessäni, että saatan muutamat kyyneleet tirauttaa, kun näen hiukset lyhyempinä, mutta mitä vielä! Kirsi loihti mulle tosi kivan tukan syksyyn ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen! :)

Mulla oli joskus nuorena polkkatukka ja vuosien kasvatusprosessin jälkeen en ole antanut hiuksiani leikata, muuta kuin pakolliset huonot latvat pois. Mittaa oli jo kuitenkin sen verran omissa hiuksissani, että tämmöinen suurempi tukan leikkuu ei paljoakaan tuntunut. Paitsi tänään on ollut vähän huonompi hiuspäivä, koska kädet eivät ole vielä tottuneet uuteen hiusten mittaan, kun niitä haroo ja tämä tunne on saanut hieman nostettua kaipuuta esiin entistä mittaa kohtaan. Tämä on kuitenkin taas totuttelukysymys ja veikkaan, etten edes viikon päästä muista kuinka paljon niitä hiuksia oikein leikattiin.

Nyt vain toivoisin, että hiukset olisivat joka aamu, kun herään, tuommoisilla kauniilla laineilla, mitkä Kirsi mulle eilen loihti...

6 kommenttia:

  1. Mikä siinä onkaan, että eihän ne hiukset koskaan samalta näytä itse laitettuna kuin kampaajan laittamana ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu ei näytä! :D Kaikki kihartaminen yms näyttää niin helpolta, kun kampaaja sen tekee, mutta annas olla, kun itte alat väkertään :D

      Poista
  2. Tosi kivathan nuo ovat, eikä miun mielestä yhtään liian lyhyet! :) Jotenkin itsekin olen täysin sokea omien hiusteni oikealle pituudelle, sillä en koskaan uskaltaisi kampaajalla leikkuuttaa niistä paria senttiä enempää. Viimeeksi sanoin kuitenkin että ottaisi reilusti niitä huonoja latvoja pois vaikka se viisikin senttiä - ja yleisilme koheni huomattavasti! Pituuttakin jäi edelleen vaikka kuinka paljon, vaikka olin luullut että miulle tulisi sellainen pitkä polkka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiukset on naisille kyllä semmonen kinkkinen juttu - jos jämähtää esim pitkään mittaan, niin siitä on vaikea lähteä lyhentämään :D
      Tänään just föönäsin hiukseni ja tässä mitassa on se hyvä puoli, että tyvi ei heti lässähdä, mikä mulla oli ongelmana pidemmän tukan kanssa :).

      Poista
  3. Vastaukset
    1. ...kuhan se ei enää ala ehotteleen mulle otsista :D ;)

      Poista