perjantai 11. syyskuuta 2015

SYYSKUUN LIVBOX

Elokuussa hehkutettiin paljon syyskuun LivBoxia, koska sen on koonnut tällä kertaa bloggaajat. Innostuin ideasta, joten laitoin itsellenikin taas LivBoxin tilaukseen. Olin selvästi odottanut liikoja tältä boxilta, koska boxista ei jäänyt kokonaisuutena oikein hyvä maku suuhun. Elokuun boxi oli omasta mielestäni heittämällä parempi kuin tämän kuun LivBox... Ja muistakaa toki, että tämä on vain minun mielipiteeni :).


Kun avasin boxin niin silmiini osui ensimmäisenä Carmexin Classic-huulivoide ja hyvä, etten ääneen huutanut "ei taas tätä". Tämä oli nyt kolmas Carmexin huulivoide, mikä on tullut LivBoxin mukana ja saanen kysyä, että eiköhän jo riittäisi? Itse en henkilökohtaisesti muutenkaan pidä Carmexin huulivoiteista, joten tiedän jo, että tämä(kin) Carmexin huulivoide jää käyttämättä.

Paras tuote boxista oli ehdottomasti minulle jo hyvinkin tuttu Lumenen kulmien muotoiluvaha. Minulla on jo tämmöinen Lumenen kulmakarvageeli käytössä, mutta juuri ajattelin pari viikkoa sitten, että syksyn aikana täytyy hankkia taas uusi kulmien muotoiluvaha, kun Lumene alkaa vetelemään viimeisiään. Ehdottomasti siis käytän tämän tuotteen! :)

Toiseksi eniten minua kiinnostaa Cutrinin Premium-hiusöljy, koska kesän aikana olen oppinut sen, miten tärkeässä asemassa hiusöljyt ovat hiusten kunnolle. En tosin vielä hetkeen uskalla tätä Cutrinin puteloa aukaista, koska minulla on vielä hyvin paljon Moroccanoilin öljyä jäljellä ja haluan ensin käyttää sen loppuun ennen uuden hiusöljyputelon avaamista.

Plää-fiiliksen aiheutti Carmexin huulivoiteen lisäksi Trindin kynnenvahvistaja. Kynteni ovat niin kammottavat ja lyhyet, ettei näitä enää pelasta edes kynnenvahvistaja. Muutenkaan en ole nyt kovin kiinnostunut kynsituotteista, koska en voi pitää kynsiäni pitkinä ja kauniina töiden takia. Saas nähdä käytänkö tätä kynnenvahvistajaa ollenkaan vain annanko sen parempaan kotiin.

Boxista löytyi myös Dermalogican Daily Microfoliant kuorintajauhe, minkä aion ottaa lähipäivinä kokeiluun. Tämän tuotteen kerrotaan mikrokuorivan elottoman solukon ihon pinnalta ja tekee ihon kirkkaammaksi ja pehmeämmäksi. Viime kosmetologikäynnillä huomattiin, että minun kasvojeni ihossa on monta kerrosta elotonta ihoa, joten luulen, että tämä kuorintajauhe voisi olla vain hyvä lisäplussa kasvojeni iholle :).

Viimeisimpänä LivBoxista löytyi Glamglowin Powermud DualCleanse Treatment, mikä on siis syväpuhdistava naamio. Olen ollut todella huono kokeileemaan naamioita, joten tämä Glamglowin naamio kiinnostaa todella paljon.

Mitä mieltä te olitte tämän kuun Livboxista ja löysittekö oman suosikkinne?

2 kommenttia:

  1. Mä en ole aikoihin saanut LixBoxista sellaista "wooou" -elämystä. Nuo tuotteetkin oli kaikki mulle tuttuja, paitsi Cutrinin öljy, jota kyllä toisaalta testailen öljyhulluna ihan mielenkiinnolla :) Tuo Lumenen kulmageelihän on myös ihan paras, mutta vähän harmittelin, kun sain vaalean sävyn ja mulle olisi kelvannut se tumma, jota käytän joka päivä ;) Mutta ei kai LivBoxin väki voi alkaa merkkailemaan ylös kaikkien tilaajien kulmakarvojen väriä ym. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ite tykkäsin taas tosi paljon siitä viime kuun boxista, mutta ei kyllä yltänyt kans wou-fiilikseen :).

      Mulle sattui juuri tulemaan oikea sävy kulmageeleistä, muut sävyt olisi kyllä varmaan jäänyt käyttämättä :).

      Poista