torstai 10. syyskuuta 2015

TÄYDELLINEN KOLMIKKO


Mulla on jatkunut tämä älytön arpaonni ja olen voittanut kaikkea ihanaa monesta eri blogiarvonnosta. Tässä yksi voittoni: Wellan EIMI-sarjan kolme tuotetta voitin Reetan pitämästä arvonnasta. Olin juuri saanut LivBoxin kautta hyppysiini Wellan EIMI-sarjan BB-voiteen, johon rakastuin palavasti. Tämän takia olin enemmän kuin tyytyväinen, että voitin itselleni lisää EIMI-sarjan tuotteita. Nyt olen näitä kaikki hieman testaillut ja täytyy sanoa, että EIMI-sarja on kokonaisuudessa yksi hiustuotteiden lemppareistani!

Ensiksi mun on pakko hehkuttaa EIMI:n kevyesti muotoilevaa suihketta, koska tämä on korvannut kaikki hiuslakat, mitä kaapeistani löytyy. Tällä saa hiukset pysymään aisoissa, huolitelluiksi sekä ne eivät jämähdä koviksi koppuroiksia, mitä taas moni hiuslakka aiheuttaa. Tätä tuotetta minun on BB-voiteen lisäksi pakko hankkia jatkossakin!'

En ole suuri muotovaahtojen fani, en vain ole koskaan tottunut niitä käyttämään. Yllätyinkin, kun olin ensimmäisenä näistä EIMI-sarjan tuotteista testaamassa tätä muotovaahtoa. Muotovaahto osoittautui ihan hyväksi, mutta jostain syystä en vieläkään syty muotovaahdoille. Olen varma kuitenkin, että tulen käyttämään tämän muotovaahtoputelon tyhjäksi.

Viimeisimpänä tuote, mikä on kuin tehty minun tämän hetkisille hiuksilleni - tuuheuttava sokerinen rakennesuihke. Ensin hieman pohdin, että mikäs tuote tämä oikein on, mutta keksin ratkaisun. Laitoin kampaajalleni viestiä ja hän neuvoi kuinka käytän tätä rakennesuihketta. Hän neuvoi, että suihkutan tätä märkiin hiuksiin ja nimenomaan tyveen ennen föönäystä. Muistutti vielä, että nyt tätä lyhyempää tukkaa voi pää alaspäin föönätä. Kun föönäys oli valmis ja nostin pääni ylös, niin ihan hämmästelin, mitä peilistä näinkään. Tyvi ei liponut päänahkaani, vaan se oli saanut juuri sopivasti kohotusta EIMI:n rakennesuihkeen avulla. Aivan ihana tuote!

Onkos teille nämä EIMI-sarjan tuotteet tuttuja?

4 kommenttia:

  1. Ihan vieraita nämä ja tuo hiusten BB-voidekin kuulostaa jännältä! Täytyisi päästä testaamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa hankkia se BB-voide, se on aivan ihana ja jättää hiukset täydellisen pehmeiksi! :)

      Poista
  2. Kuulostaapa mielenkiintoisilta tuotteilta! :) Tuollaisen rakennesuihkeen voisin mieluusti itsekin kotiuttaa, sillä yleensä pesen hiukset iltaisin, jolloin ne aamulla menevät aikalailla päätä myöten..:D Kuivashampoollakin olen saanut jonkinlaista pitoa ja rakennetta aikaan, etteivät hiukset tunnu sellaisilta liian liukkailta kun ne ovat vastapestyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse en ole taas oikein ikinä totutellut kuivashampoihin. Mutta tuo rakennesuihke on kyllä ostamisen arvoinen :)

      Poista