sunnuntai 27. syyskuuta 2015

UUDET HANKINNAT

Heippa! Viikonloppu on ollut hyvin kiireinen, joten blogissakin elettiin eilen hieman hiljaisemmin. Eilen minulla oli koko päivä töitä ja tänään alkoi taas hirvestys minun osaltani, joten taas tietää, missä syksyn viikonloput viettelee. Nyt olen hieman väsynyt aikaisten herätysten takia, mutta päätin silti tulla tekemään vielä kosmetiikkapainotteisen postauksen sunnuntain iloksi.

Tein pitkästä aikaa Pretty.fi:lle tilauksen, koska olen jo pidempään haaveillut kunnollisesta peiteväripaletista, jolla saisi meikkipohjaan tehtyä varjostuksia ja korostuksia. Minulla ei ollut katsottuna valmiiksi mitään tiettyä peiteväripalettia, mutta Pretty:ltä löysin sellaisen paletin, josta olinkin haaveillut.


Päädyin Blush Professional peiteväripalettiin, jossa oli kaikki mitä kaipailin. Paletista löytyy 15 peite- ja korjausväriä, joissa on sävyjä vaaleasta todella tummaan ja keltaisesta punertavaan. Paletista on siis varmasti helppo löytää iholle kuin iholle sopivat sävyt. Lisäksi omalle iholleni ehdoton vihreän sävyinen peiteväri löytyy paletista myös, joten ihoni punaiset alueet saa taas hyvin peittoon tällä napilla :).

Ostokseni eivät jääneet kuitenkaan vain tähän palettiin vaan tilasin myös syksyä varten uuden mattaisen huulipunan NYX:ltä. Sävyksi valitsin kauniin Whipped Caviarin, mikä on pehmeän luumunpunainen. Olen nyt todella innostunut huulipunista ja minun on pakko alkaa vain tässä innostuksen huumassa kokeilemaan tummempia sävyjä huulipunissa, jotta silmä ja mieli tottuisi niihin. Tämä NYX:n huulipuna on mielestäni kuin tehty syksyyn, koska itse ainakin miellän tämmöiset luumun- ja viininpunaisen sävyt aina syksyn väreiksi.

Mitä kosmetiikkahankintoja te olette tehneet viime aikoina? :)


5 kommenttia:

  1. Kiireellä vilaisin noita Nyxejä anttilassa ja täytyypä mennä uudelleen kurkkimaan, sillä hyvältä näyttää. Kivaa sunnuntaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa käydä kurkkaamassa, jos sinäkin löytäisit kivan syyssävyn! :) Itse tykästyin kyllä todella paljon yllättäen tähän luumunpunaiseen sävyyn :).

      Poista
  2. Oi, voisin kotiuttaa itsekin vaikka kummatkin noista! ♥ Olen haaveillut korostus/peiteväripaletista jo pitkään, mutta en vain ole saanut aikaiseksi tilata sellaista..:D Olisi kuitenkin kiva kokeilla, osaisiko itse taikoa sellaisen kunnon meikkipohjan itselleen! Tuo huulipunan sävy on myös ihanan värinen varsinkin tähän syksyyn ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseäkin juuri kiinnostaa osaisiko tehdä tuommoisella paletilla yhtä täydellisen meikkipohjan, mitä on eri tutorialeja katsellut peite- ja korostusvärien käytöstä :).
      Tänään testasin ensimmäisen kerran NYX:n huulipunaa ja se oli ihana! Juuri niin syksyinen kuin olin toivonut, mutta sopii myös hyvin muihinkin vuodenaikoihin :).

      Poista
  3. Peiteväripaletti vaikuttaa kivalta, täältä löytyisi myös käyttöä noin monipuoliselle setille. :)

    VastaaPoista