keskiviikko 28. lokakuuta 2015

FOR HAIR THAT'S A BIT UNHAPPY


Minä olen ollut jo pitkään Aussien tuotteiden puolestapuhuja, mutta kaksi todella tärkeää tuotetta on jäänyt minulta testaamatta. Nyt korjasin tämän virheen ja hankin itselleni kokeiluun Aussien Miracle Moist shampoon ja hoitoaineen. Olen ennen testaillut Aussien erilaisia tehohoitoja, joista olen löytänyt avun omiin kuiviin ja lämmöstä kärsineille hiuksilleni :). Hieman naurattikin, kun bongasin kaupan hyllystä nämä Aussien shampoon ja hoitoaineen, että miten ihmeessä en ole ikinä kokeillut Aussien shampoita ja hoitoaineta vaikka niin kovasti tehohoitoaineista olen tykännyt :). Vaikka tykkäänkin Aussien tehohoidoista, niin niitä tulee käytettyä aivan liian harvoin. Olen todella laiska läträämään suihkussa monella eri aineella ja varsinkin niiden aineiden kanssa, joiden pitäisi antaa vaikuttaa hiuksissa pidemmän aikaa eikä huuhdella heti pois.

Valitsin hyllystä shampoon ja hoitoaineen, mitkä sopivat kuiville ja vaurioituneille hiuksille. Tällä hetkellä hiukseni ovat priima kunnossa, koska kävin juuri maanantaina kampaajalla. Minulla on aina 8 viikon väli ennen seuraavaa kampaamokäyntiä ja viimeisten viikkojen kohdalla jo huomaa, että hiukset ovat varsinkin latvoista menneet huonoon kuntoon. Nyt halusinkin hieman ennakoida ja katsoa missä kunnossa hiukseni ovat 8 viikon kuluttua tämän Aussien kaksikon avulla :).

Onko sielä ketään, joka on kokeillut Aussien shampoita tai hoitoaineita? Jos on, niin mitä olette tykänneet?

4 kommenttia:

  1. Tykkään todella paljon ja jenkeistä ostin jonkun jättitötsän ja maksoi alle viisi dollaria ja mies tuumi, että se jätetään hotlahuoneeseen!!! Että olisin ostanut jättiksen vain matkan ajaksi, voi maar, sehän oli mun aarre. :) Loistavia tuotteita ja Suomessa yltiöhintaisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo Suomessa nämä Aussien tuotteet ovat turhan hintavia. Nämäkin putelot (300ml ja 250ml) olivat sen verran tyyriitä, että hetken aikaa jouduin pohtimaan raaskinko niitä ostaa :/.

      Poista
  2. Ostin noita kans rapakon takaa, kun oli sielä ihan älyttömän halpoja! :D Odotan jo,et voin taas ostaa noita järkevillä hinnoilla *sellanen emojisydänhymiö*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai niin, kun sä lähet sinne Jenkkeihin! :O Saanko mä tehdä sulle pienen ostoslistan mukaan? ;) Muah :D.

      Poista