maanantai 5. lokakuuta 2015

INSTAWEEK 40

Heippa! Tänään saan nauttia vapaapäivästä ja aloitinkin vapaapäivän nukkumalla pitkään (klo 9) ja kohta pitäisi suunnata kosmetologille. Ei tämä päivä kuitenkaan ihan kauhea rentoilupäivä ole, koska illalla jatkamme meidän kivirappusten tekoa. Illalla en koneelle siis kerkiä, joten tulin nyt heti näpyttelemään tutun Instaweek-postauksen. Viime viikkoiset Insta-kuvani ovat aika metsästys, joten jos sinua ei metsästys kiinnosta pätkääkään,  niin ei kannata kuvia ehkä katsoa :).

Kuinkas te aiotte tämän maanantain käyttää? :)


1. Maanantain nuutunutta naamaa piristi heti huulipuna.
2. Olen käyttänyt viime viikolla kahvitauot uuden värityskirjan kimpussa.
3. Keskiviikkona kävin ystäväni luona ja näin ensimmäistä kertaa hänen uuden talonsa. Pitihän sitä siis pikkuinen tuparilahja viedä samalla :).
4. Perjantaina kaivettiin esiin lyhdyt ja kynttilät, koska Valio-myrsky pätki meiltä koko ajan sähköt.


1. Menolippupeli on nyt noussut meidän suosikiksi ja melkein joka päivä olemme pari matsia pelanneet.
2.-3. Lauantaina olin taas hirvimetsällä.


1. Sunnuntaikin kului hirvimetsällä, tosin hieman sankemmassa metsässä.
2. Vihdoinkin minun kohdalleni osui hirvi ja eilen ammuinkin ensimmäisen hirveni - seitsemän piikkisen sonnin :). Eihän tätä oltu kuin kymmenisen vuotta odotettu...
3. Meidän koira on niin onnellisena saaliinsa kanssa.

6 kommenttia:

  1. Oi, vapaapäivät on niin luksusta! <3 Oon ollu tässä viikon kipeenä, ni tykkäsin kyllä jo tulla töihinkin, mutta jotenkin tollanen oman aikataulun mukaan meno olis kyllä parasta - vaikka sisältäiskin raksa/remppahommia - tykkään! :D

    Kivaa vapaapäivää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne ja nyt jotenkin olin niin vapaapäivän tarpeessa, kun viikonloppuna kello herätti kuudelta ja koko päivä meni metsässä, niin viikonloppu ei tuntunut ollenkaan vapaalta :).
      Pikaisia paranemisia Terhi! <3

      Poista
  2. No jopas! :O Toi hirvikuva. :O Aika pysäyttävä kuva. Mut siitä saa vissiin aika hyvät sapuskat. Ja hyvähän niitä on karsia, kun niistä voi olla autoilijoille vaaraa. Noista sarvista voi laskea sen iän, noin suurinpiirtein. Eli vissiin sellainen seitsemän vuotias. Aikas paljon on saanu jo jolkotella mettässä tuohon ikään mennessä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa hirven sarvien piikeistä ei voida hirven ikää tarkkaan arvioida. Kaikista varmimman arvion saa hampaiden perusteella ja tämä mun ampuma hirvi oli arviolta 3-4 vuotias :)
      Hirvikannan pitäminen ruodussa onkin se syy miksi mä metsästän ja, että näin ollen saatais ne pidettyä poissa auton konepelleiltä :). Tän takia mua ei paljoo nähdä esim huvikseen lintuja tai jäniksiä räiskimässä :).

      Poista
  3. Mä viettelen täällä "vapaata". Etäpäivälle jäin kotiin. Tää on kyllä luksusta.
    Mä oon maistanut hirveä, on todella maukasta lihaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maanantai on kyllä ihan parasta vapaapäivänä, kun se jatkaa mukavasti viikonloppua :).
      Hirvenliha on kyllä älyttömän hyvää ja esim. makaronilaatikko on paljon parempaa, kun se on tehty hirvenlihasta :).

      Poista