maanantai 12. lokakuuta 2015

INSTAWEEK 41

Mihin nää viikot oikein katoaa, onko muka nyt jo alkanut viikko 42? Kohtahan on jo joulu... Tämäkin päivä on viilettänyt hullua vauhtia ja kohta huomaan, etten ole mitään saanut aikaiseksi. Mieheni viettää tämän viikon lomaa, joten yritetään keksiä jotain mukavaa tekemistä aina, kun minulla ei ole töitä :). Mies vielä nukkuu tällä hetkellä, mutta minä olen vähän suunnitellut, että kohta voisi lähteä vaikka Tampereelle kauppoja kiertämään tai vaikka Pirkkalan kinkkiin syömään. Jos teillä olisi Tampereelta jotain suositeltavia käyntikohteita, niin vinkatkaa ihmeessä kommenttiboksiin! :) Vaikka Tampere onkin itselleni todella tuttu, niin silti ei aina kaikki paikat/kohteet tule mieleen. Mennäänpä nyt kuitenkin vielä viime viikon Instagram-kuvien pariin :).


1. Maanantaina auringonlaskun aikaan taivas täyttyi upeista väreistä ja värit näyttivät todella kauniilta tummia pilviä vasten.
2. Yksi mun lemppariasioistani syksyllä on pieni aamupakkanen ja kuura. Luonto näyttää sillon omasta mielestäni todella kauniilta ja ilma on raikas.
3. Salillakin tuli taas pyörähdettyä.
4. Miksi aina nämä selfiet tulee otettua autossa?


1. Viikolla jaksoin raahata itseni vielä toisen kerran salille. Vielä, kun saisi itseään niskasta kiinni ja tulisi taas aloitettua lenkkeily.
2. Naistenkauppa.fi lähetti minulle nämä ihanuudet. 
3.-4. Lauantaina vietettiin mun synttärinaamiaisia ja tällä kertaa hieman panostin koristeluihin.


1.-2. Minä ja Henna olimme ainoat porukasta, jotka olivat ottaneet kauhuteeman.
3. Sunnuntai meni Aatun kanssa sohvalla köllötellen ja Netflix kävi kuumana.

3 kommenttia:

  1. Hei vähänkö hienot asut ja maskeeraukset teillä! :D Oliko muut vieraat sitten kuitenki jotenki pukeutunu, vaikkei horroria ollutkaan? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Kaikki olivat pukeutuneet ja vieraiden joukossa oli esimerkiksi sonni, merirosvo, Obelix, kukko, piika ja pari Cesaria :D.
      Itteeni vähän harmitti, kun hokattiin Hennan kanssa perjantai-iltana, että mun asuun olisi ehdottomasti kuulunut kruunu, mutta eihän sitä ehtinyt enää mistään hommata :D.

      Poista
    2. No hyvä :D Kuulostaa just hyvältä combolta, haha :D No niin olis, mut hei näytit noinkin ihan uskottavalta prom horror prinsessalta :D

      Poista