maanantai 26. lokakuuta 2015

INSTAWEEK 43

Mulla oli kyllä taas sellainen viikonloppu, että oksat pois! Toisaalta viikonloppuna oli mukavia touhujakin, mutta yksi asia sai mieleni apeaksi. Tämän takia en tullut eilen ollenkaan blogia päivittämään, koska olisin luultavasti saanut aikaiseksi vain hyvin negatiivista tekstiä. Toivotaan, että tästä viikosta tulisi parempi ja tulevalle viikonlopulle on ainakin mukavaa puuhaa tiedossa, kun suuntaamme Terhin kanssa Bloggers' Inspiration Day-tapahtumaan! :)

Kurkataan taas tuttuun tapaan viime viikon Insta-kuvat - Instagramista löydät minut @lillil89 nimimerkin takaa :).


1. Maanantai starttasi hammaslääkärikäynnillä Tampereella. Samaan reissuun ehdin yhdistämään myös shoppailua.
2. Maanantain asun ainut "väripilkku" oli Mangon ruskea laukku.
3. Olin taas varannut turhan paljon aikaa shoppailuun, joten kulutin pari tuntia Siperiassa todella ison kahvin ääressä suunnitellen tulevia postauksia.


1. Maanantain asu.
2. Mulla on selvästi tullut tavaksi ottaa vain yksi selfie/viikko. Tässä kuvassa hyvin huomaa vielä Kirsin viimeksi tekemät vaaleammat raidat - ihanaa, tänään pääsee taas Kirsi tekemään mulle tukkataikoja :).
3. Diego vakiopaikallaan yläkerrassa. 


1. Vihdoinkin korkkasin uuden Talviuni-mukin, minkä kuvitus ja sävyt miellyttävät omaa silmääni todella paljon :).
2. Lauantaina käytiin äidin ja siskoni kanssa Kodin1:ssä ostoksilla ja taisin kotiuttaa jotain Iittalaa täyttämään keittiön kaappeja...
3. Sunnuntaina aamupäivä kului hirvimetsällä ja taaskaan meidän porukan ei tarvinnut lähteä tyhjin käsin kotiin :).

4 kommenttia:

  1. Mäkin olen tulossa lauantaina Bloggers Inspiration Day -tapahtumaan. Ehkä mekin nähdään! :)

    VastaaPoista
  2. Käydään joskus teellä kun tuut taas Tampesteriin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sopii Katja vallan mainiosti! :) Mä ravaan tosi usein Tampereella ja taas ens viikolla pitäis varmaan keskustaan suunnistaa :).

      Poista