tiistai 6. lokakuuta 2015

OLEN ONNELLINEN...

 Joskus sitä vaipuu negatiivisiin ajatuksiin ja on vaikea nähdä niitä asioita, mitkä tekevät sinut onnelliseksi. Olen aina ollut hieman negatiivinen ihminen, mutta olen parin viime vuoden aikana ottanut tavaksi pysähtyä hetkeksi ja miettiä, mistä asioista olen onnellinen. Tällä kertaa päätin taas laittaa ne asiat ylös, jotka tekee minut tällä hetkellä onnelliseksi. Asioiden ei tarvitse olla isoja tai elämää mullistavia, kunhan vain jostain tulee onnelliseksi :).

...syksystä ♥ ...tulevista syntymäpäiväjuhlista ♥ ...siitä, että tällä hetkellä kaikki on hyvin ♥ ...läheisistäni ♥ ...kirpsakoista aamuista ♥ ...tulevista tapahtumista ja koulutuksista ♥ ...rauhallisista kahvihetkistä ♥ ...uudesta muumimukista ♥ ...onnistumisen tunteesta ♥

Mistä sinä olet tällä hetkellä onnellinen?

 

7 kommenttia:

  1. <3

    Mä olen onnellinen että aurinko paistaa eikä mun tarvii pyöräillä kohta sateessa :D

    VastaaPoista
  2. <3

    Mä olen onnellinen että aurinko paistaa eikä mun tarvii pyöräillä kohta sateessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä upea päivä, vaikka onkin vilpoista, mutta aurinko heti piristää :).

      Poista
  3. Uusi Muumimuki odottaa täälläkin korkkaamista! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se uusi muki on kyllä aivan ihana ja kivoin talvimuki hetkeen :)

      Poista
  4. Sama vika itsellä, olen aina sanonut että lokakuussa syntyminen on syypää mikun negatiivisuuteeni, kun syntyy pimeimpään aikaan. :D Onneksi on blogi, jonne rustata positiivisia juttuja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo itselläkin on blogi auttanut hirveästi tähän negatiivisuuteen, koska blogin kuitenkin haluaa pitää positiivisena paikkana :)

      Poista