perjantai 30. lokakuuta 2015

SINAPINKELTAISTA


Takki / Jacket - H&M
Paita / Shirt - H&M
Huivi / Scarf - H&M
Farkut / Jeans - ONLY
Kengät / Shoes - Zalando

Ostin pari viikkoa sitten H&M:ltä vihreän neulepaidan, josta oli saatavilla myös sinapinkeltainen versio. En raaskinut kuitenkaan ostaa kuin yhden paidan, mutta heti, kun poistuin liikkeestä, niin mieli alkoi hieman kaipailemaan tuota sinapinkeltaista yksilöä. Parin viikon aikana en unohtanut sinapinkeltaista neulepaitaa, joten vihdoin tällä viikolla menin ja ostin paidan itselleni! :) Olo muuttui heti tyytyväiseksi, koska tämä paita oli pitkästä aikaa sellainen, jota oikeasti pohdin jonkin aikaa ennen kuin sen ostin ja varmistuin, että sille oikeasti tulee käyttöä. Minun vaatekaapistani ei löydy mitään sinapinkeltaista, joten tämäkin oli yksi syy siihen, etten heti ostanut neulepaitaa tässä sävyssä vaan hieman tutummassa vihreän sävyssä. Tänään mulla oli tämä uusi neulepaita päällä ja voi vitsit mä olen nyt tykästynyt sinapinkeltaiseen! Sävy on kuin tehty syksyyn ja sopii hyvin monen kanssa. 

Huomenna olisi tiedossa Bloggers' Inspiration Day ja mä olen koko päivän vaatekriiseillyt. Nyt olisikin vielä tarkoitus suunnata vaatehuoneeseen tutkimaan eri vaihtoehtoja, ettei aamulla tule kamala kiire. 

Onkos sieltä ketään tuttuja huomenna tulossa tapahtumaan? :)

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti