lauantai 24. lokakuuta 2015

SKINGAIN TESTISSÄ


Huomenta! Tänään on kiva päivä tiedossa, koska kohta lähdemme Tampereelle ostoksille äitini ja siskoni kanssa ja tarkoitus olisi mennä myös Pirkkalaan Loon Fung-ravintolaan syömään :). Taidan odottaa tällä hetkellä enemmän tuota ruokapuolta, koska Loon Fungin ruoat ovat ihan älyttömän hyviä ja tuntuu, etten kyllästy niihin koskaan :). 

LivBoxin tilaajat tietävätkin, että tämän kuun boxissa tuli mukana SkinGain-kollageenijuoma, minkä luvataan auttavan erilaisiin iho-ongelmiin sekä myös kynsien ja nivelten hyvinvointiin. SkinGain oli minulle ihan uusi tuttavuus ja olenkin viettänyt koneen ääressä tovin, jos toisenkin, kun etsin enemmän tietoa tästä kollageenijuomasta. Kiinnostus heräsi jo pelkästään tässä iho-ongelmakohdassa, koska itsehän kärsin esimerkiksi ihon pintakuivuudesta. 

Eilen päätin vihdoinkin testata SkinGain-kollageenijuomaa ja testaus oli aika nopea... 

Kollageenijuoman teko on todella nopeaa - lasiin kaadetaan vettä 200ml, jonka jälkeen veteen sekoitetaan kollageenijauhe. Jauhe kannattaa sekoittaa hyvin veteen, koska itse ainakin huomasin, että suuremmissa jauhepaakuissa kesti jonkun aikaa imeytyä veteen. Sekoittelun jälkeen kollageenijuoma on valmis. Juoma tuoksui todella sitruksiselta ja olinkin tästä todella tyytyväinen, koska olen todella nirso ja mun on vaikea maistaa mitään uutta - varsinkaan mitään pahalle haisevaa. Varsinkin kaikki tämmöiset jauhejuomat aiheuttavat mulla todella helposti oksennusrefleksin. Otin rohkeasti muutaman kulauksen juomasta, kunnes oksennusrefleksi ilmestyi. Hetken aikaa jouduin nieleskelemään ja yritin uudestaan. Sama homma toistui paljon voimakkaammin ja päätin luovuttaa. Maku ei ollut mielestäni mikään paha, mutta en tiedä, mikä tämän oksennusrefleksin mulla aiheutti niin voimakkaasti. Testailut loppui siis nopeasti, joten en osaa oikein mitään rakentavaa sanoa SkinGainin kollageenijuomasta... Refleksi oli kuitenkin niin voimakas, etten kyllä varmasti itse hanki enää tätä juomaa. 

Olisi kuitenkin kiva tietää onko joku löytänyt apua SkinGain-kollageenijuomasta, koska itseäni niin kovin kiinnostaa tuo luvattu apu iho-ongelmiin :). Oletteko testanneet tätä juomaa ja mitä olette tykänneet?


5 kommenttia:

  1. Samaapa aloitan juuri testaamaan, maku on ainakin varsin pirtsakka. :) Kivaa viikonloppua Laura <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä tosi sitruksinen :). Kivaa viikonloppua sinnekin ihana <3

      Poista
  2. Ostin viime keväänä sitä puhdas + tyrni-kollageenijauhetta ja niitä pillereitä kans. Jauhetta otan yleensä aamusin veteen sekotettuna 1-2 rkl ja mulla ainaki on auttanu ihon kuivuuteen vähän. En osaa ihan tarkkaan sanoo, et mikä on ollu ton juoman vaikutus ja mikä apobasen ja hydrokortisonin.. Mut ees pieni apu kuivaan ihoon on plussaa :) mä mietin kans tota kiinalaista ku ajoin siihen viereen motonettiin :'D mut peurasta tehty karjalanpaisti voitti tänään.. Ihanaa lauantaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me käytiin joo nauttimassa sapuskat kinkissä, mutta äitini ja siskoni eivät oikein lämmenneet kinkkiruoalle :D. Voi vitsit alkoi tekemään mieli karjalanpaistia! Mulla on pakkasessa hirvenlihaa älyttömät määrät, joten pitää kyllä käyttää lihaa vähän karjalanpaistiinkin :).

      Poista
  3. Hei, minä olen käyttänyt Skingainia jo vuoden ajan :) itse sekoitan jauheen pieneen tilkkaan vettä - käytän sekoittamiseen pientä sekoitinta jota käytän myös aamulatten maidon vaahdottamiseen. Ja lisään lasiin appelsiinituoremehua :) jolloin Skingain sitrusmaku vai paranee. Olen atoopikko ja Skingain on auttanut minua todella paljon - ilman sitä talvet olisivat yhtä tuskaa joten olen enemmän kuin tyytyväinen tähän tuotteeseen. Suosttelen jatkamaan kokeilua sillä tämä ei ole vain ihon hyväsksi vaan myös nivelten, hiusten sekä kynsien. Tottakai minä joka lähentelen 50 vuotta huomaan ehkä vaikutukset nopeammin kuin nuorempi. Tässä muuten hyvä artikkeli liittyen kollageeniin: http://www.iltalehti.fi/kauneus/2016011220948175_ka.shtml

    VastaaPoista