torstai 1. lokakuuta 2015

SYYSKUU PAKETTIIN

Ihanaa huomenta! Mä olen niin innoissani, kun vihdoinkin on lokakuu! :) Ei syyskuussakaan mitään vikaa ole, mutta olen aina ollut hyvin lokakuu-ihminen. En tiedä johtuuko sitten lokakuisista synttäreistäni vai mistä, mutta kyllä lokakuu on vuoden ehkä parhain kuukausi. Nyt kuitenkin pitää vielä tarkastella minun syyskuuni tiivistetysti ja sitten voidaan lokakuu aloittaa kunnolla :).

Syyskuun paras vaate: Syyskuun parhaimmaksi vaatteeksi osoittautui Barcelonasta ostettu Mangon ihanan pehmeä neulepaita. Tuo raikkaan valkoinen paita oli syyskuun aikana useana päivänä päällä ja en voisi olla enempää tyytyväinen pikahankintaan Barcelonan lentokentän Mangosta.


Syyskuun paras näpäys: Syyskuussa ei tullut paljoakaan kuvailtua, mutta valkkasin parhaimmaksi näpäykseksi nyt pikaisen näpsyn, minkä nappasin, kun aurinko oli jo melkein kokonaan laskenut. Syyskuussa tuli nautittua jotenkin eri tavalla auringonlaskuista, koska kohta Suomen valtaa taas pimeys ja auringon säteistä on nautittava viimeisiin hetkiin asti.


Syyskuun paras meikki: Paras meikki oli ehdottomasti meikki, jossa päätekijänä oli Barcelonasta ostettu huulipuna. Puna oli niin hyvä, että tämä huulimeikkien kammoajakin alkoi lämmetä huulipunille.


Syyskuun paras yllätys: En olisi koskaan kuvitellut, että syyskuussa minua yllätettäisiin millään tavalla, mutta kyllä mies onnistui positiivisesti yllättämään muumimukeilla :).


Syyskuun paras hankinta taloon: Olen alkuvuodesta asti haaveillut lipastosta, mille olin jo paikankin katsonut alakerrasta. Vihdoinkin syyskuussa haaveeni toteutui ja kaunis, hieman maalaisromanttinen lipasto löysi tiensä meidän taloon :).


4 kommenttia:

  1. Siis mitä! Jo toinen bloggaaja joka hehkuttaa lokakuuta? :D Haha! No ei siinä, kiva että siitäkin tykätään. Minusta se on marraskuun jälkeen ärsyttävin kuukausi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lokakuu on just parasta aikaa! :D itse inhoan tammi-, helmi- ja maaliskuuta ylikaiken :D

      Poista
  2. Onpa ihanan raikas ja kaunis meikki! Lokakuussa on paljon kivoja juttuja, hiljalleen alkava juhlakausi, halloween, kynttilät, hämärät illat sohvalla rentoutuen, villasukat, hyvät leffat...Onhan näitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Olen kyllä ihan samaa mieltä ja itse voisin hyvin luetella juurikin tuon listan, jos kuvailisin lokakuuta - osui naulan kantaan! :)

      Poista