perjantai 23. lokakuuta 2015

TÄYDELLINEN URBAN DECAY

Veikkaanpa, ettei kukaan ole välttynyt tältä Urban Decay-hehkutukselta, mutta nyt on mun on myös pakko liittyä hehkuttajien joukkoon! Kaiken lukemani perusteella olin todella kiinnostunut Urban Decayn meikeistä ja varsinkin siitä Smoky-paletista. Päätin kuitenkin, että hankin paletin vasta myöhemmin, koska paletin hinta on sen verran kova, että tämmöinen pihipeikko ei noin vaan tuommoisia summia maksele. No mitenkäs kävikään...


Tadaa - multa löytyy nyt pieni Urban Decay perhe! :) Tämän meikkiperheen hankinta ei todellakaan ollut suunniteltu, mutta mulla tais vähän lähteä Tampereen Sokoksella käsistä maanantaina. Mun oli tarkoitus etsiä ennen hammaslääkäriä itselleni jokin uusi paita Maija Vilkkumaan keikkaa varten, mutta päätin kuitenkin poiketa nopsaan Sokokselle ihan vain katsomaan Urban Decayn Smoky-palettia. Olin jo poistumassa UD:n hyllyn luota, kun paikalle tupsahti myyjä, joka alkoi kehumaan UD:n tuotteita maasta taivaaseen. Kaiken tuon hehkutuksen jälkeen mulla oli fiilis, että no kai mun on sitten pakko tuo paletti ostaa, kun kerta niin hyvä on. Myyjä alkoi seuraavaksi kehumaan Urban Decayn silmämeikin pohjustusvoidetta ja onnistui siinä niin hyvin, että myyntipuheen jälkeen minä aloin hieman nauramaan ääneen ja sanoin, että "no kai sä sait tonkin mulle myytyä". Niin minä suunnistin Sokoksen kassalle Urban Decayn Smoky-paletin ja pohjustusvoiteen kanssa.

UD-perheeseen tuli viimeisimpänä postissa saapunut pieni luomiväripurkki (sävyssä Half Baked), minkä voitin Nooran pitämästä arvonnasta. Half Baked-luomiväri on kauniin kullan sävyinen ja tällä sävyllä luulisi ainakin saavan luotua esimerkiksi loistokkaan ja kauniin silmämeikin bileisiin tai juhliin :).




Olen nyt jo hieman perehtynyt Smoky-palettiin, mikä sisältää 12 upeaa sävyä. 12 sävyn joukosta löytyy mattaisia luomivärejä sekä satiini- että kimallesävyjä. Viikolla testasin jo ihan yksittäin kimallesävyistä Armoria, mikä pysyi hyvänä koko päivän. Sokoksen myyjä kehui, että UD:n primerin avulla luomivärit ei karise päivän mittaan poskilla, koska ne jämähtää niin hyvin pohjustusvoiteeseen. Komppaan kyllä myyjää tässä asiassa - luomiväri ei karissut poskille laiton aikana eikä päivän mittaan! :)

Turhaan Urban Decayn luomiväripaletteja ei olla hehkutettu, koska onhan noi nyt älyttömän hyviä ja tuolla Smoky-paletillakin saa luotua vaikka minkälaisia silmämeikkejä! :) Minä ainakin ryhdyin UD:n faniksi! :)

Oletko sinä jo hommannut Urban Decayn-tuotteita? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti