sunnuntai 4. lokakuuta 2015

UNOHTUNUT ASU SYYSKUULTA


Paita / Shirt - Gina Tricot
Farkut / Jeans - ONLY
Kengät / Shoes - H&M

Huomenta! Mulla on ollut jo syyskuun alusta asti tämän asun kuvat koneella jemmassa, koska en vain tykännyt kuvista yhtään, mutta silti arvoin laitanko näitä koneelle. Kameralla kuvat näyttivät vielä ihan hyviltä, mutta koneella nou nou. Tämän kiireen keskellä en ole ehtinyt paljoakaan ehtinyt pukeutua kunnolla (luulen, ettette halua nähdä minua metsästyskamoissani) tai hillumaan kameran kanssa, joten nyt päätin antaa näillekin asukuville päivänvalon. 

Muistaakseni tämä oli jonkun sunnuntain asu, kun olimme käymässä Kimmon vanhempien luona. Tuo Gina Tricotin paita on kuin tehty viikonlopuille, kun se on niin mukava päällä, mutta kuitenkin siisti, jos tarvitsee lähteä ihmisten ilmoille. Asuun yhdistin H&M:n kengät, joista myös olen tykännyt todella paljon. Nämä kengät olivat heti sopivat jalkaani eivätkä hanganneet mistään. Kenkien musta pinta on myös osoittautunut hyväksi hieman sateisellakin säällä, koska kaikki lika ei ihan heti kengissä näy ja lika on helppo pyyhkiä kenkien pinnasta.

Nyt lokakuun alkupäivinä ei ole kyllä käynyt mielessäkään, että enää tarkenisi viiletellä kesäkengissä tai nilkat paljaina. Nyt olen jo kaivanut kaapista nilkkurit ja saapikkaat esille, kohta varmaan saa etsiä myös talvivaatteetkin kaappien kätköistä. 

Mainitsin postauksen alussa, että minulla on hieman kiirettä pidellyt. Tosiaan viikonloput menee harrastuksen parissa metsissä pyörien ja lokakuulle on paljon tapahtumia tiedossa: ensiviikolla juhlitaan minun vanhenemistani, parin viikon päästä juhlitaan samaa asiaa kummieni kanssa ja loppukuusta olisi samalle päivälle merkitty Bloggers' Inspiration Day Helsingissä ja Maija Vilkkumaan keikka Himoksella. Tämä syksyn kiire aiheuttaa hieman minulle stressiä, joten toivotaan, ettei se paljoakaan tulisi blogin sisältöön vaikuttamaan :). 

Mutta nyt minun on aika mennä vetäsemään päälle oranssit vaatteet ja raahautua metsään katselemaan hirviä, mukavaa sunnuntaita murut! :)


6 kommenttia:

  1. Kiva asu! Lokakuu on aina kiire kuukausi, minullakin joka viikonloppu täynnä ja useampi niistä pitäisi viettää Helsingissä. Nähdään sitten viim. vika päivä! Minä juhlin sillä samaisella viikolla synttäreitä. :) Kivaa uutta viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja <3
      Voi toivottavasti törmättäisiin sillon viimeinen päivä! :) Minun pitäisi vielä hieman tutkia juna-aikatauluja ja miettiä ehdinkö varmasti käydä Helsingissä ennen Himokselle lähtöä - kiire päivä tulossa :D.

      Poista
  2. Jetsulleen jokainen vaatekappale sellainen että niissä minäkin viihtyisin ja viihdynkin hyvin samanlaisissa kaiket päivät. <3 Upeaa alkanutta viikkoa Laura ja hei sitä on itselleen liian kriittinen, näytät kauniilta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana <3 Niinhän se on, että itse katsoo kuviaan paljon tarkemmalla ja ehkä negatiivisemmalla silmällä kuin taas muut katsoo :).

      Poista