perjantai 20. marraskuuta 2015

2 MEIKKIVOIDETTA TESTISSÄ

Olen jo pitkään luottanut meikkivoiteissa Maybellinen Fit Me-meikkivoiteeseen, mutta jotenkin se alkoi tökkimään. Päätinkin lähteä pois mukavuusalueeltani ja etsiä uuden meikkivoiteen kokeiluun. Lopulta meikkipussiini päätyi kaksi uutta tuttavuutta, L'Oréalin Infallible- ja Lumenen Matt Control Oil-free-meikkivoide.



L'Oréalin Infallible-meikkivoide vaikutti kaupassa testerin perusteella hyvältä vaihtoehdolta ja sävy 015 Porcelaine oli riittävän vaalea iholleni. Kuitenkin huomasin paljon huonoja puolia tästä meikkivoiteesta, kun olen sitä nyt usean kerran testannut.

Infallible-meikkivoide on kyllä hyvin kevyt, joten plussa siitä. Tosin omaan makuuni se menee jo turhankin kevyeksi eikä se silloin peitä tarpeeksi ihon virheitä. Meikkivoiteen luvataan kestävän iholla siistinä sen 24 tuntia, mutta en tiedä johtuuko minun ihostani vai meikkivoiteesta, mutta minulla tämä meikkivoide on jo kasaantunut kaikkiin ihon juonteisiin jo iltapäivään mennessä. Tästä meikkivoiteesta tulee hyvin paljon mieleen Maybellinen Fit Me-meikkivoide, mutta kyllä minä liputan enemmän Maybellinen meikkivoiteelle kuin L'Oréalin Infalliblelle.


En ole ikinä löytänyt Lumenelta meikkivoidetta, mistä tykkäisin todella paljon. Olen kokeillut ok-tason meikkivoiteita, mutta ne eivät ole säväyttäneet niin paljon, että olisivat jääneet vakiovarusteeksi meikkipussiin. Otinkin pienen riskin, kun päätin laittaa Lumenen Matt Control-meikkivoiteen ostoskoriin.

Onneksi laitoin, koska Matt Control nousi minun tämän hetken suosikikseni! Sävy Light Ivory-Valon hehkua on kuin tehty iholleni ja meikkivoide levittyy todella hyvin iholle. Iho ei jää kiiltäväksi vaan juuri sopivan mattaiseksi. Tämä meikkivoide on kestänyt ihollani paremmin kuin L'Oréalin meikkivoide. Myös peittävyys on hyvä ja minun ei ole tarvinnut tämän meikkivoiteen kanssa käyttää ollenkaan peitevärejä.

Lopputulos on siis selvä. Lumenen Matt Control-meikkivoide on minun mieleeni paljon enemmän kuin L'Oréalin Infallible-meikkivoide! :) Oletteko te testanneet kumpaakaan meikkivoidetta?

6 kommenttia:

  1. Ostin tota Lumenea viime viikolla ja se oli jotenkin ihan yllättäjä. Sitä riitti aika pieni määrä ja peitti hyvin -eikä päivän mittaan hävinnyt iholta ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kyllä samaa mieltä! :) ihmeen riittoisa :)

      Poista
  2. Olen huomannut että täydellisen meikkivoiteen löytäminen satojen vaihtoehtojen joukosta on todella hankalaa! Itselläni taitaa tällä hetkellä olla jokin Rimmelin Lasting Finish (?) meikkivoide, mutta huomaan senkin paakkuuntuvan juonteisiin päivän aikana, ja tuote on jotenkin tosi öljyisen tuntuinen.. Voisinkin kokeilla seuraavaksi tuota Lumenen Matt Controlia, sillä olen tykännyt Lumenen meikeistä paljon. Kiitos vinkistä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on kyllä todella hankala löytää kaikkien meikkivoiteiden joukosta se täydellinen yksilö :).
      Kannattaa kokeilla tuota Lumenen meikkivoidetta ja se on ainakin öljytön :)

      Poista
  3. Lumenea olen testannut ja tykännyt todella paljon. <3 Ihanan kuulas iho tulee. :) Kivaa viikonloppua Laura <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiia, viikonloppu tosin kului täällä ilman sähköjä ja koko kunta oli stopissa, kun melkein kaikki taloudet olivat ilman sähköä :/. Nyt on onneksi sähköt! :D

      Poista