perjantai 6. marraskuuta 2015

HUIVIKAUSI ON AVATTU


Takki / Jacket - ONLY
Huivi / Scarf - Nelly
Laukku / Bag - H&M
Paita / Shirt - KappAhl
Farkut / Jeans - ONLY
Kengät / Shoes - Nelly

Heipsan! Mulla on tiedossa jännät kaksi päivää, koska kohta lähden entisen koulukaverini kanssa ajelemaan kohti pohjanmaata, koska seuraavat kaksi päivää aiomme ahkerasti opiskella hierontakurssilla. Olin jo koulussa päättänyt, että aion käydä vielä joskus muitakin lyhyempiä hierontakursseja ja vihdoinkin on ensimmäisen aika! Kyseessä on siis intialainen päähierontakurssi ja voi jessus mua jännittää... Mulle on aina tämmöiset uudet tilanteet haastavia ja jännitys voi nousta ihan älyttömiin lukemiin. Onneksi on kaveri mukana tukemassa, joten eiköhän me selvitä :).

Vielä ennen lähtöä halusin tulla esittelemään tämän alkuviikkoisen asun. Nyt minäkin olen avannut huivikauden, koska viikon sisällä kaulassani on nähty kaksi eri huivia. Se on paljon minun kohdallani. Olen yleensä todella huono huivien käyttäjä ja yleensä kiedon kaulaani vain helpon tuubihuivin. Viime vuonna kuitenkin rakastuin tähän Nellyn kauniiseen huiviin ja halusin sen osaksi tätä tummaa asua, jotta kokonaisuuteen tulisi edes hieman pirteyttä.

Näitä kuvia ottaessa huomasi taas sen, että valoa ei riitä enää kovin pitkälle. Olimme menossa suoraan töistä Tampereelle Kimmon kanssa ja pohdimme matkalla, ettei valo riitä millään, jos aiomme kuvat ottaa Tampereen päässä. Nämä kuvat tulikin otettua aika nopsaan Tampereelle menevän tien lähettyvillä. Onko teille jo alkanut tuottamaan hankaluuksia tämä lyhentynyt valoisa aika?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti