maanantai 9. marraskuuta 2015

INSTAWEEK 45

Tiedättekö mistä voi arvata, että kohta on joulu? No siitä, että mä olen jo alkanut suunnittelemaan joululahjakollaaseja! Meillä on tullut tapa, että teen kollaasin joululahjatoiveistani miehelleni ja mieluiten merkitsen paperiin, mistä kyseiset tuotteet voi ostaa. Tämä on osoittautunut hyväksi tavaksi, mutta olisi vielä kiva, jos mieheni myös tekisi kollaasin omista toiveistaan, niin se helpottaisi myös minun hommiani... Onko teillä tämmöistä tapaa vai ostatteko toiselle, mitä itselle vain tulee mieleen?

Palataanpa nyt kuitenkin jouluajatuksista vielä Instagram juttuihin. Viime viikolla minäkin olin jopa suht aktiivinen Instagramin päivittäjä, koska laskujeni mukaan viikon aikana latasin Instaan 17 kuvaa. Se on paljon mulle. 

Instasta löydät minut @lillil89 nimimerkin takaa :).


1. Maanantain aloitin mukavasti, kun kävin hakemassa kaupasta uusia kukkia kotiin.
2. Maanantai oli myös naaman suhteen hyvä päivä ja tämän kuvan myötä tykästyin vielä enemmän tähän nykyiseen tukan väriin. Kirsi on laittanut nyt muutamaan otteeseen etummaisiin hiuksiin hieman vaaleampaa sävyä ja tällä hetkellä se on omaan makuuni sopivan vaalea.
3. Alkuviikosta tuli vielä muisteltua Bloggers' Inspiration Day-tapahtumaa.
4. Vietimme mieheni kanssa yhteisen tv:n katseluhetken, kun katsoimme Häyhästä kertovan dokumentin Yle Areenasta. 


1. Maistelin välipalaksi Tuplan proteiinipatukkaa ja voi jessus tämä oli hyvää!
2. Hyvänä vaimona tein makaronilaatikkoa.
3. Me ollaan Kimmon kanssa hurahdettu London Olympic-peliin ja tästä on tullut ihan mieleen seurustelun alkuajat, kun tätä hakattiin joka ilta.
4. Iltapalaa.


1. Kävimme taas äitini kanssa jakamassa mainoksiani kävellen ja mun oli pakko pysähtyä ja ikuistaa kuva aamuauringosta.
2. Uudet ihanuudet Beauty Pop Up:sta.
3. Sorruin jälleen kerran hankkimaan uuden värityskirjan.
4. Kavereiden kanssa vietettiin jälleen kerran peli-iltaa.


1.-2. Perjantai ja lauantai tuli vietettyä opiskellen ja kyllä tuli omaa sänkyä ja kotia ikävä, kun joutui näin ankeassa huoneessa nukkumaan.


1.-2. Keikkareissusta tuli jaettua kuvat vasta viikon jälkeen Instassa.
3. Isä ♥ Tämä kuva on otettu, kun minä olin muutaman päivän ikäinen ja siskoni 1v 5kk.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti