tiistai 10. marraskuuta 2015

JOULULAHJATOIVEENI


Vihdoinkin sain väännettyä joululahjatoiveeni kollaasin muotoon. Kollaasin teko ei ole vaikeaa, mutta on vaikeaa keksiä monta eri asiaa, mitä voisi jouluna haluta avata paketistaan. Kollaasin toiveet eivät ole millään tavalla järjetyksessä - ihan sama, mikä näistä löytyisi paketista, niin olisin tyytyväinen :).

1. Olen jo pitkään haaveillut theBalmin Nude 'tude-luomiväripaletista, josta löytyy 12 sävyä vaaleista tummiin. En ole vaan vielä uskaltanut laittaa yli 40€ tähän palettiin ja nyt en ainakaan raaski itse tätä ostaa, kun juuri maksoin rahapussini tyhjäksi Urban Decayn paletista.

2. Minulla on vain yksi meikkilaukku ja olen huomannut, että kaipaisin toisen meikkilaukun Victoria's Secretin meikkilaukkuni kaveriksi. Kotona ollessa säilytän VS:n meikkilaukussa joitain meikkejä ja aina reissuun lähdettäessä ärsyttää purkaa tuo laukku ja pakata sinne vain ne meikit mukaan, mitä tarvitsee reissussa. Tämän takia olisi kiva, jos olisi kotimeikkilaukku, että reissumeikkilaukku. 
Tykästyin tähän Ted Bakerin kukalliseen meikkilaukkuun. Tummat sävyt ja naisellinen kukkakuosi iskee.

3. Meikkilaukun innoittamana tutkin hieman lisää Ted Bakerin tuotteita ja löysin ehkä maailman kauneimman pikkulaukun! Ted Bakerin Harley-laukku on minun makuuni simppeli, mutta laukun hihna tuo pientä twistiä kokonaisuuteen. Plussaa myös siitä, että laukun pintamateriaali on nahkaa.

4. Mieheni tietää, että mä olen yleensä aina tyytyväinen, jos saan lahjaksi jonkin hajuveden. Tällä kertaa päädyin Victoria's Secretin Noir Tease-tuoksuun, jota olen pariin otteeseen tuoksutellut, mutta ikinä en ole sitä hankkinut. Tuoksu koostuu vaniljasta, päärynästä ja gardeniasta.

5. Moni sanoo, että lahjakortti on liian helppo lahja ja ns. pakotie. Mä taas tykkään lahjakorteista, jos ne vaan on hankittu sellaiseen myymälään tai paikkaan, josta lahjan saaja pitää. Tämä lahjakortti taitaa tänä vuonna olla mun ykköslahjatoive. Eniten haluaisin lahjakortin johonkin hemmotteluhoitoon, jossa en ikinä ole aikaisemmin käynyt.

6. Ihastuin Iittalan Tanssi-sarjaan ja tiesin heti, kun näin nämä astiat, että haluan itselleni tästä sarjasta ainakin pari mukia ja kulhoa. Olisikin kiva löytää jostain joululahjapaketista ainakin yksi Tanssi-muki.

7. Hajuvesien lisäksi rakastan saada lahjaksi laukkuja! Mieheni onkin hankkinut minulle pari laukkua ja sanotaan, että valinnat osuneet aina hyvin makuuni :). Tällä hetkellä kaipailisin laukkujeni joukkoon hyvinkin klassista, mustaa olkalaukkua. Nämä kriteerit täyttyivät Guessin Delaney-laukun kohdalla.

Siinä olisi minun toiveeni tälle joululle. Mitä sinä haluaisit tänä jouluna lahjaksi? :)

2 kommenttia:

  1. Lahjakortit ovat omasta mielestäni ihan ykkösiä, lahjakortti hierontaan, kasvohoitoon, jalkahoitoon, kampaajalle... Siinä minun joulutoive! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne ovat kyllä aivan loistavia! :) varsinkin juuri johonkin hierontaan tai kasvohoitoon, koska siinä saa hoidon lisäksi aikaa itselleen :)

      Poista