maanantai 16. marraskuuta 2015

MARRASKUUN LIVBOX

Alkukuusta postilaatikkoon tipahti jälleen LivBoxin musta laatikko ja, kun sain boksin hyppysiini niin en voinut kuin hämmästellä taas ajan kulkua. Tuntuu, etten olisi vielä kunnolla ehtinyt edes viime kuun boksiin tutustua, kun jo uusi yllätyslaatikko köllötteli postilaatikossa :).

Vielä en ole paremmin tuotteita testaillut, mutta näin pintaraapaisun perusteella tämän kuun boksi on sisällöltään ihan ok. Mitäs te tykkäsitte tämän kuukauden tuotteista ja löytyikö jokin hitti?


Ensimmäisenä huomasin boksissa köllöttelevän Head&Shouldersin Classic Clean shampoon, minkä tiesin heti antavani Kimmolle. Mä en ole ikinä välittänyt Head&Shouldersin tuotteista ja niille ei ole myöskään ollut tarvetta. Kimmo on näitä käyttänyt, joten hänellä tämäkin shampoo varmasti kuluisi.

Nivealta löytyi minulle jo entuudestaan tuttu silmämeikinpoistoaine. Olen ihan tykännyt tästä tuotteesta ja on se kyllä paras nestemäinen silmämeikinpoistoaine, mitä olen kokeillut. Tykkään itse vain käyttää meikinpoistoliinoja silmämeikin poistamiseen, koska ne ovat vähiten aiheuttaneet silmilleni ärsytystä. 


Hiustuotteista oltiin vielä laitettu boksiin Richin Pure Luxury Argan-öljy, minkä luvataan tuovan hiuksiin kiiltoa ja jättävän ne pehmeiksi. Olisin ehkä kaivannut jotain muuta hiustuotetta, koska itselläni on jo vino pino erilaisia öljyjä odottamassa testausta, joten tämä menee hetkeksi jonon hänteen.

Olen aina innoissani, kun löydän LivBoxista tuoksunäytteen ja oli ihanaa, että marraskuun boksiin oli laitettu yksi tuoksunäyte. Tuoksu on Calvin Kleinin Eternity Now, mikä miellytti ainakin minua. Tuoksu sisältää esimerkiksi pionia, nektariinia, persikankukkaa ja myskiä. Aivan ihana yhdistelmä, mutta tuoksu on aika voimakas, joten pieni suihkaisu riittää.

Blogien kautta olen törmännyt Labellon Care & Colour-huulivoiteisiin, mutta en ole itselleni sellaista hankkinut. Niitä on niin paljon hehkutettu, että nyt on kiva, kun pääsee LivBoxin kautta testaamaan tätäkin hypetettyä tuotetta. Huulivoide tuli sävyssä Red, mikä tuo hennon punaisen sävyn huulille.


Hyödyllinen tuote oltiin laitettu Jordanilta - nimittäin hammaslankaa! Mulle tämä tuli ihan tarpeeseen, koska suuhygienistini on jo pitkään motkottanut mulle, että pitäisi hammaslankaa käyttää, mutta laiskana ihmisenä en ole ikinä muistanut tai jaksanut ostaa näitä. Nyt, kun kerta nämä tulivat LivBoxin mukana, niin kai nämä nyt pitää ottaa testiin :).


Puuduttavin tuote omasta mielestäni oli Lumenen heleyttävä BB-voide, koska eikös tämmöinen ole aikaisemminkin LivBoxin mukana tullut? Jostakin ainakin minun hyppyysini on kulkeutunut tämä BB-voide, mutta itse en näistä BB-voiteista niin välitä ja viimeksi sävy oli ainakin väärä. Nyt sävy vaikuttaisi olevan enemmän minun iholleni sopivampi, joten kyllä tätä nyt testataan, mutta mieluusti olisin jonkun muun tuotteen tämän tilalle ottanut.

Kiinnostavin tuote taisi olla tällä kertaa Herbinan Moisture Balance-kasvonaamio. Kasvonaamioita ei kaapeistani oikein löydy, joten ihan hyvään saumaa tämä tuote tuli. Kasvonaamion luvataan tuoteselostuksen mukaan tehokosteuttavan ihoa. Tämän takia aion nyt ottaa Herbinan kasvonaamion käyttöön, koska ihoni on taas aloittanut joka syksyisen kuivumisensa.

2 kommenttia:

  1. http://hennapunkki.blogspot.fi/2015/11/417-hear-it.html <-- pieni haaste sullekki. Saa haastaa muita eteenpäin.

    VastaaPoista