keskiviikko 25. marraskuuta 2015

MITEN TÄTÄ KÄYTETÄÄN?

Otsikon mukainen lause on kuulunut mun suusta tänään hyvin monta kertaa, koska tämä tekniikan ihmelapsi sai uuden lelun...


Uuden puhelimen hankinta on ollut mulla pitkään aikomuksena, mutta aina olen vain lykännyt sitä. Viimeisin puhelimeni (Samsung Galaxy S4) ei ollut kovinkaan vanha vielä, mutta ikäänsä nähden toimi järkyttävän huonosti. Mulla meni viimeistään maku Samsungin puhelimeen, kun puhelimeen olisi pitänyt tehdä ohjelmistopäivitys, mutta puhelin päätti seota, kun sitä yritti päivittää. Aina, jos yrityt päivitystä tehdä, niin puhelin vain sekosi. Mun mielestä siinä kohtaa mennään jo pahasti vikaan, jos puhelin sekoaa omista päivityksistään. 

Noh Samsungiin kyllästymisen takia päätin vaihtaa merkkiä ja Verkkokaupassa meni tovi, kun katselin eri vaihtoehtoja. Haikailin hieman iPhonen perään, mutta liian kovan merkkihinnan takia en raaskinut iPhonea ostaa. Lopulta päädyin tähän Huawein Honor 7-malliin, mikä on ainakin näin päivän testailun jälkeen vaikuttanut ihan hyvältä. Ainut vain, että kaikki tässä puhelimessa on ihan erilaista kuin Samsungissa, joten en vielä osaa puhelinta oikein käyttää. Puheluihinkin vastaaminen on vielä vaikeaa ja olenkin tänään onnistunut lyömään luurin melkein kaikille soittajille. Että näin...



Nyt toivoisin pieniä vinkkejä tai kokemuksia Huawein käyttäjiltä ja olisi ihan kiva kuulla, mitä mieltä olette olleet Huawein puhelimista noin muuten?

2 kommenttia:

  1. Se on jännä, että on ikään kuin eksysissä, kun vaihtaa puhelinmallia. Mulla on jo kolmas IPhone ja mä niin rakastan tätä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan! :) iPhone oli mulla ensimmäisenä vaihtoehtona, mutta ne on niin kauheen kalliita :/. Moni kyllä niitä kehuu ja ovat sanoneet, etteivät muuhun merkkiin enää vaihdakaan.

      Poista