perjantai 27. marraskuuta 2015

RENTO SHOPPAILUASU


Neulepaita / Knitwear - H&M
Laukku / Bag - Mango
Farkut / Jeans - ONLY
Kengät / Shoes - Nelly 

Viikolla kävin Ideaparkissa etsimässä uutta paitaa täksi illaksi, koska tänään juhlistamme Hennaa, kun mittariin pamahtaa 26-vuotta :). Paitaa ei kuitenkaan löytynyt, mutta tulipahan nyt mentyä Ideaparkkiin asti ostamaan joululahjapaperit...
Shoppailuasuksi muodostui rento asu, mihin toi kuitenkin nilkkurit hieman ryhtiä. H&M:n neule ei ole mikään älyttömän paksu, joten laitoin vielä päälleni talvitakin. Virhe! Olin puolessa välissä Ideaparkkia menossa, kun kauhea hiki ja kuumuus iski. Enää en jaksanut viedä takki mihinkään säilöön, joten kärsin kuumuudesta loppuun asti. Olen todella huono pukeutumaan ostosreissuja varten. Joko minulla on aivan liian vähän päällä, ettei ulkona kärsi olla yhtään tai sitten päälläni on juurikin talvitakki, mikä aiheuttaa sen, että liikkeissä tulee kuuma. Muuten asu oli minun mieleeni yksinkertaisuudellaan ja tuommoinen iso neule kävi tosi kivasti kireiden farkkujen kaveriksi :).

Nyt minulla alkaisi uusi vaatekriisi, kun pitäisi alkaa miettimään illan asukokonaisuutta. Mukavaa viikonloppua muruset! :)

2 kommenttia:

  1. Silloin kun jotain etsiin, niin ei varmasti löydä, mutta kun ei etsi, niin eiköhän löydä vaikka mitä ;)

    VastaaPoista