torstai 10. joulukuuta 2015

10.LUUKKU


14 päivää jouluun! Eli kaksi viikkoa! Apua, mulla alkaa kohta tulemaan joulustressi. Tänään juuri suunniteltiin Kimmon kanssa, että sunnuntaina voisimme tehdä oikein kunnon joulusiivouksen, ettei se suuri operaatio jää ihan aatonaatolle. Kohta pitää alkaa myös tehdä listaa, mitä kaikkea tarvitsee jouluksi hankkia. Ja missähän välisä leivon ne piparit? Apua, stressiä pukkaa... Onko teillä jo joulusuunnitelmat käynnissä tai iskeekö joulustressi?

Tänään avasin Yves Rocherin kalenterista 10.pussin vasta päivällä. Miten ihmeessä mä olen alkanut malttamaan, ettei heti herättyä tarvitse juosta pussukoiden kimppuun... Pussista kuoriutui jokin hiustuote ja hieman jouduin tuubin tekstejä lukemaan, että ymmärsin, mikä tuote oli kyseessä. Elikkäs tämä on hoitoaine kuiville hiuslatvoille. Ohjeissa on, että tuotetta levitetään kuiviin latvoihin pieni määrä eikä sitä huuhdella pois. Nyt tarvitsisin oikeasti neuvoja, jos sieltä ruutujen toiselta puolelta löytyy, joka on testannut tätä... Haluaisin tietää, että eikö tämä muka jätä latvoja ollenkaan rasvaisen tuntuiseksi, jos sitä ei kerta huuhdella pois ja on kuitenkin paksumpaa tököttiä kuin öljy? 

Hieman kauhunsekaisissa fiiliksissä lähden kokeilemaan tätä tuotetta, koska olen kerran kokeillut YR:n shampoota, mistä jäi pienoiset traumat. Shampoo pisti hiukseni niin takkuun, ettei niitä saanut edes hoitoaineella setvittyä auki ja päästäni lähti tolkuton määrä hiuksia, kun yritin takkuja selvittää. 

Oletteko te testanneet Yves Rocherin hiustuotteita? Onko sieltä löytynyt jokin suosikki?


2 kommenttia:

  1. Minä olen testannut Yves rocherin hiustuotteita ja vieläkin on käytössä shampoo, hoitoaine ja hiusnaamio. Miulla kans oli ennen niiden käyttöä jotenkin huono kuva tämän merkin hiustuotteista, mutta näistä olen tykännyt. Kokeile ihmeessä ja kerrothan sitten, mitä pidit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eilen kokeilin tätä ekan kerran eikä ainakaan heti huomannut mitään ihmeellistä hiuksissa :D. Mun mies tosin huomas heti, että nyt on uutta tököttiä hiuksissa ja ilmoitti, ettei pidä ton tuoksusta :D

      Poista