keskiviikko 16. joulukuuta 2015

16.LUUKKU


Jouluun on enää viikko! Apua miten nopeesti aika menee... Mulla olisi vielä hirveästi puuhaa ennen joulua ja luulen, että olen taas ottanut itselleni vähän liikaa hommia varsinkin leivontapuolella. No onneksi osaan aina jouluaattona ottaa rennosti, joten sillon voi taas akkuja ladata täyteen, kun ensin on tämän viikon säheltänyt :).

Tämän päivän Yves Rocherin joulukalenterin pussista löytyi silmämeikinpohjustusvoide. Tuote on aika kiva ja onneksi se on hyvin pienikokoinen, putelo on vain 7ml kokoinen. Minulla on nimittäin tällä hetkellä Lumenen silmämeikinpohjustusvoide ja olen hankkinut Urban Decayn pohjustusvoiteen jo valmiiksi, kun Lumenen voide loppuu. Viime aikoina on töiden takia tullut vain aika heikosti laitettua parempaa silmämeikkiä, joten pohjustusvoiteiden käyttökin on hieman jäänyt. Pohjustatteko te aina luomet ennen silmämeikin tekoa? :)


Huomenna mulla olisi aamulla aikainen herätys, kun päivä alkaa "mukavasti" hammaslääkärillä. Kello siis herättää jo klo 6, että ehdin Tampereelle klo 8. Nyt onkin siis aika suunnata suihkuun ja nukkumaan, kivaa iltaa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti