perjantai 4. joulukuuta 2015

4. LUUKKU


Tänään aamulla aloin pohtimaan heti, että mitähän seuraavaksi löytyy Yves Rocherin 4.pussukasta. Jotenkin mulla oli fiilis, että nyt tulisi huulipuna tai -kiilto. Veikkaukseni meni pieleen, kun töiden jälkeen kurkkasin pussukkaan. Ei tosin yhtään haitannut, että veikkaus meni pieleen, kun löysin pussin pohjalta vaniljaisen eau de toilettin. Tuoksu on ihan samanlainen, kun avaisi vaniljasokeripurkin - hyvin siis nimensä veroinen :). Plussaa tuoksussa on vielä se, että kaikki tuoksun ainesosat ovat luonnollisia kasvipohjaisia aineksia. 

Putelo on 20ml kokoinen ja mielestäni juuri sopivan kokoinen tuoksu. En ole ikinä ollut suuri vaniljan ystävä, mutta en kuitenkaan pidä sitä pahana hajuna mitenkään. Varmasti tulen kuluttamaan tämän putelon kokonaan :).

Iskeekö teihin vanilja?

2 kommenttia:

  1. Musta noi pienet putelit noista on just sopivan kokoisia :) Joskus yläasteen ja lukion vaihteessa käytin aina noita YR eau de toiletteja ja lempparit oli vanilja ja vadelma ^_^ nykyään body mistit on mun makuun kivempia ku hajuvedet on välillä niin voimakkaita.. Vanilja on kyllä silti aina aika varma lemppari ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans näistä pienistä puteloista, kun näihin ei ehdi kyllästyä :). Mä käytän VS:n body mistei arkena enemmän, mutta oon niin hajuvesifani, että tykkäisin niitä käyttää enemmän, jos en tekis tätä työtä mitä nyt teen :).

      Poista